„
Renault“ komandos vadovas Ericas Boullier atskleidė, kad Belgijos GP lenktynėse ekipa pagaliau turėtų pradėti naudoti galinį sparną apipučiančio ir didesnį greitį tiesiosiose leidžiančio pasiekti ortakio sistemą.
„Mes ruošiame dviejų laipsnių ortakį“, - pareiškė prancūzas.
„Budapešto žiedas yra didelės prispaudžiamosios jėgos trasa, todėl joje mums jo nereikės. Galbūt jį turėsime dar prieš tai, bet veikiausiai – iškart po to.“
„Mes (iki šiol – red. past.) dėmesį skyrėme kitoms dalims ir smarkiai padidinome bolido prispaudžiamąją galią, todėl manau, kad mūsų sprendimas to nesiimti iš karto, kaip darė kitos komandos, buvo teisingas“, - aiškino jis.
Vyriausiojo komandos inžinieriaus Alano Permane nuomone, ortakis turėtų tapti tikra paspirtimi kovoje su „Mercedes“ komanda.
„Mes turėtume kovoti su „
Ferrari“ ir „Mercedes“ bolidais“, - sakė specialistas.
„Vertinant realiai, šiuo metu esame šios grupės gale. Mes greičiu buvome pranokę „Mercedes“, tačiau jie labai gerai padirbėjo – jie buvo labai greiti Silverstoune ir dabar yra priekyje mūsų.“
„Mums dar šiek tiek trūksta, turėtų padėti ortakio naudojimas. Jo nebus dar poroje lenktyn, tačiau, lyginant su kitais, mums tik to ir trūksta“, - aiškino inžinierius.
„Nuoširdžiai kalbant, manau, kad pasirodėme geriau nei kas tikėjosi. Mes pilnai išnaudojome bolidą ir visas mums lenktynėse pasitaikiusias galimybes. Tikiuosi, kad tai tęsime ir likusioje sezono dalyje. Jei nepavyks pelnyti pergalės, mūsų tikslas yra įveikti „Mercedes“ ir tapti ketvirta pagal greitį komanda.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).