„
Renault“ atstovai pareiškė, jog nuo 2014 m. yra pasiruošę variklius tiekti daugiau nei keturioms ekipoms.
Spėjama, jog pradėjus naudoti naujos kartos motorus, juos gaminančių gali likti tik trys: „Renault“, „Mercedes“ ir „Ferrari“.
„Renault“ generalinis direktorius Carlosas Ghosnas sekmadienį Brazilijoje prasitarė, jog ateityje gamintojas iš Prancūzijos yra pasiruošęs aptarnauti ir daugiau komandų.
„Kodėl gi ne? Tieksime savo variklius tiek komandų, kiek leis taisyklės. Nematau tame jokių problemų. Mūsų technologijos nėra ribojamos kitoms komandoms“, – sakė C. Ghosnas.
„Esame pasiruošę aprūpinti ir kitas ekipas. Tiesa, technologinė pagalba „
Red Bull“ komandai mums ir toliau išliks pirmenybė.“
„Norime ir toliau išlikti su ekipa, kuri kovoja dėl pergalių ir yra konkurencinga. Tačiau tuo pačiu metu esame pasiruošę savo technologijomis aprūpinti ir kitas komandas.“
F-1 taisyklės kol kas variklių gamintojams savo produkciją leidžia tiekti trims komandoms. Kitu atveju reikalingas FIA sutikimas. „Renault“ variklius šiemet naudojo keturios komandos: „Red Bull“, „Lotus“, „Williams“ ir „Caterham“.
C. Ghosno teigimu, jis palaiko idėją nuo 2014 metų naudoti naujos kartos variklius.
„2008 metais mes pakeitėme savo strategiją ir nusprendėme būti tik variklių tiekėjais. Tuomet tikėjomės, jog F-1 žengs ekologiškesnių technologijų link.“
„Mes nesakėme, jog mums reikalingi elektra varomi automobiliai. Mes sakėme, jog ir toliau bendradarbiausime bei liksime šiame sporte tik tuo atveju, jei technologijos čia judės į priekį ir bus ekologiškesnės. Būtent tai ir vyksta.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).