„Renault“: priekiniai išmetamieji vamzdžiai – klaida

„Renault“: priekiniai išmetamieji vamzdžiai – klaida
logo 2011 Lapkričio 19 d. 15:11, Craig Scarborough
Renault“ komandos technikos direktorius Jamesas Allisonas pripažino, kad didelio dėmesio šių metų sezono pradžioje sulaukusi ekipos inovacija – į priekį nukreipti išmetimo vamzdžiai – virto nepavykusiu eksperimentu.
Specialistas atvirai konstatavo, kad kūrybiška naujovė – išmetimo vamzdžius išvedant į priekį nuo variklio, greta šoninių bolido aušinimo angų – trasoje veikė ne taip pat gerai, kaip buvo tikėtasi, ypač lėtai įveikiamuose posūkiuose, vėliau labai apsunkino bolido tobulinimą bei smaugė komandą viso sezono metu.
„Tai buvo drąsus, tačiau galiausiai nepavykęs eksperimentas“, - pripažino J. Allisonas.
„Mes buvome vienintelė komanda, įdiegusį į priekį nukreiptų išmetimo vamzdžių sprendimą. Padarėme tai turėdami didelių vilčių, sužadintų labai gerų rezultatų vėjo tunelyje.“
„Viskas prasidėjo taip pat labai gerai, tačiau jau nuo pirmųjų bandymų trasoje buvo aišku, kad sukuriama prispaudžiamoji galia yra ne tokia didelė, kokios tikėjomės“, - teigė „Renault“ technikos direktorius.
„Po to sekęs sezonas buvo sunkus kiekvienam Enstone (komandos bazėje – red. past.). Toks daug žadantis sprendimas, kurį sėkmės atveju būtų buvę beveik neįmanoma nukopijuoti, buvo labai sudėtingas tobulinti ir turėjo fundamentalių trūkumų lėtai įveikiamuose posūkiuose, taip tapdamas smaugliu ant mūsų kaklo visus šiuos metus.“
„Dabar nekantriai laukiame 2012-ųjų, kai įsigalios naujos išmetimo sistemų taisyklės ir galėsime viską pradėti iš naujo“, - pridūrė jis.
Primename, kad nuo kito sezono išmetamieji vamzdžiai turės būti išvesti viršutinėje kėbulo dalyje ir nebegalės būti naudojami bolido dugno apipūtimui.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553