„
Renault“ atstovai pripažįsta, kad variklių gamintoja stipriai atsilieka nuo grafiko bei pagrindinių savo varžovų „Mercedes“ ir „
Ferrari“.
Keturios „Renault“ jėgaines naudojančios komandos per paskutines keturias bandymų dienas Bahreine įveikė 619 ratų. Palyginimui, konkurentės „Mercedes“ ekipos jų nuvažiavo 1147.
Vis dėlto „Renault“ specialistas Robas White'as išlieka optimistiškai nusiteikęs ir teigia, kad gamintojas iš Prancūzijos daro pažangą ir juda į priekį.
„Padarėme tam tikrą pažangą, kas liečia mūsų jėgainę. Dabar esame tokioje situacijoje, kokia būtų buvusi priimtina įpusėjus bandymams Jereze. Pašalinome kai kurias problemas ir atskleidėme kitas“, – pasakojo „Renault“ specialistas.
„Vis dar atsiliekame nuo grafiko, tačiau judame teisinga linkme. Važiavimai, kuriuos atlikome buvo labai naudingi. Dabar mums iššūkis yra daromo progreso didinimas, kadangi atsilikimas nuo pozicijos, kokioje dabar noretume būti, yra didžiulis. Nuo grafiko atsiliekame keliomis savaitėmis. Žinome, kad prireiks nemažai laiko tam, kad pilnai atskleistume savo jėgainės potencialą.“
„Dirbame sunkiai, kad pasiektume norimą lygį. Mes tikime savo jėgaine ir su ja susijusiomis sistemomis. Tiesiog jos dirba ne taip, kaip mes norėtume. “
R. White'as pridūrė, jog viena iš problemų su kuria susiduria „Renault“ yra tai, kad ilgai užtrunkama bandant pašalinti nedidelius gedimus.
„Tikrai žengėme kelis žigsnius į priekį. Atlikti pakeitimai pagerino jėgainės darbą. Pašalinome svarbias klaidas, taip leisdami komandoms geriau susipažinti su jų naujais bolidais.“
„Matėme, jog dėl nedidelių incidentų yra sugaištama daug laiko. Paskutinę bandymų dieną praradome daugiau laiko nei tikėjomės. Nors ir nesame tokiame lygyje, kokiame norėtume būti, turime tvirtesnę bazę prie kurios toliau galime dirbti.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).