Be naujo variklio „
Renault“ 2017 m. „Formulės-1“ sezonui paruošė ir antros kartos ekergijos rekuperacijos sistemą (ERS).
Gamintojo atstovai įsitikinę, kad per pastaruosius tris metus buvo išnaudotas visas iki šiol naudotos jėgainės tobulinimo potencialas. Būtent dėl to „Renault“ priėmė sprendimą šių metų sezonui sukurti ne tik naują variklį, bet ir ERS.
„Praėjusių metų sezonas mums buvo tikrai geras. Bet mes turime judėti toliau“, – sakė „Renault“ vykdantysis direktorius Cyrilas Abiteboulas.
„Šiemet turėsime naujos architektūros vidaus degimo variklį bei pirmą kartą pristatysime antros kartos enerigijos rekuperacijos sistemą.“
C. Abiteboulas mano, kad gamintojas turės kaip reikiant paplušėti, kad pasivytų varžovus.
„Turėsime apsvarstyti daug aspektų – svorį, aušinimo reikalavimus bei kitus dalykus. Yra daug dalykų, kurie žiūrint iš šalies atrodo antraeiliai, bet F-1 nėra antraeilių dalykų. Pasiekus viršūnę, kai iš MGU galima išspausti 120 KW, turi pagalvoti apie kitus dalykus, kurie gali padėti išsilaikyti viršūnėje.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).