„
Renault F1“ vadovas Cyrilas Abiteboulas „
Red Bull“ ekipos atstovus išvadino melagiais, kurie dar ne taip seniai pareiškė, kad dėl prasto ekipos pasirodymo yra kaltas tik variklių gamintojas iš Prancūzijos.
Manoma, kad kol kas prancūzų jėgainė turi 100 AG deficitą palyginus su geriausia rikuotėje laikoma „Mercedes“ jėgaine. Po blankaus pasirodymo Australijoje, kalbėdamas apie komandos ir „Renault“ problemas, „Red Bull“ specialistas
Adrianas Newey pareiškė, kad kol kas „nesimato šviesos tunelio gale“.
Tačiau C. Abiteboulas teigia, kad dėl prastokos „Red Bull“ formos yra kaltas ne vien tik variklių gamintojas, bet ir pati ekipa.
„Taip, sunku turėti partnerį, kuris meluoja“, – komentuodamas A. Newey pasisakymus sakė C. Abiteboulas.
„Be jokios abejonės, Adrianas yra išskirtinė asmenybė ir puikus inžinierius, tačiau variklių gamintojus jis kritikavo visą savo gyvenimą. Dabar jis per senas, kad galėtų pakeisti tam tikrus dalykus.“
Kalbėdamas apie dabartinę situaciją C. Abiteboulas teigė, kad variklių gamintojas ir komanda kartu daro viską, kad kuo greičiau būtų pasistūmėta į priekį.
„Privalome dirbti kartu, kad geriau suprastume savo problemas tiek variklio, tiek važiuoklės srityje. Mūsų surinkti duomenys parodė, kad laiko deficitui Australijoje tarp „Red Bull“ ir „Mercedes“ vienodą įtaką turėjo variklio ir važiuoklės problemos. Padirbėti reikia su visu paketu. Su komanda darome viską, kad pasistūmėtume į priekį.“
„Vykdome agresyvią programą, tad Malaizijoje tikimės pamatyti geresnius rezultatus. Darbai vis dar vyksta, tačiau net ir dabar esame geresnėje situacijoje nei buvome po lenktynių Australijoje.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).