„Renault Sport“ vadovas Cyrilas Abiteboulas mano, kad F-1 čempionato dalyviams bus sunku susitarti dėl naujų variklių taisyklių, kurios turėtų įsigalioti nuo 2021 m.
Įvykusiame susirinkime, kuriame dalyvavo Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) bei įvairūs automobilių gamintojai, buvo sutarta, kad „Formulei-1“ reikia paprastesnių, pigesnių bei didesnį garsą skleidžiančių variklių.
C. Abiteboulo teigimu, federacijai, gamintojams ir komandoms sunkiausia bus susitarti dėl galutinių taisyklių detalių.
„Rasti galutinius sprendimus bus sunku. Visų pirma naujosios taisyklės turės tenkinti gamintojus, kurie investuoja didžiules pinigų sumas. Galbūt pavyktų rasti kitokį sprendimą, jog gamintojai nevaidintų svarbaus vaidmens šio sporto verslo modelyje“, - kalbėjo „Renault“ specialistas C. Abiteboulas.
„Naujosios taisyklės taip pat turės tenkinti sporto sirgalius bei gamintojų klientes. Tad išspręsti šį klausimą tikrai nebus lengva. Rasti tinkamą sprendimą bus sunku dėl įvairių priežasčių. Viena iš jų - stipriausieji darys viską, kad išsaugotų įgytą pranašumą prieš varžovus.“
„Renault“ yra vienas iš tų gamintojų, kuris pasisako už biudžeto lubų įvedimą. C. Abiteboulas mano, kad šis klausimas taip pat turėtų būti aptartas kartu formuojant naujas variklių taisykles.
„Nesigilinant į technines detales, dalyvavimas F-1 yra per brangus tiek gamintojams, tiek jų klientėms. Tad biudžetų lubos tikrai pagelbėtų. Dėl to sutariame visi. Bet koks bus kitas žingsnis? Tikiu, kad kartu su visais tais protingais žmonėmis, kurie dirba „Formulėje-1“, mums pavyks priimti tinkamus sprendimus.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |