Išanalizavus „
Renault“ pateiktas sąskaitas, tapo aišku, kad prancūzų gamintojas už F-1 „Lotus“ komandą sumokėjo vos 1 svarą.
Panašu, kad buvę minėtosios ekipos savininkai buvo nusiteikę atsikratyti naštos kuo skubiau, tad sutiko ją parduoti už tokią mažą kainą. Tiesa, reiktų nepamiršti to, kad „Renault“ sumokėjo visas iki tol „Lotus“ sukauptas skolas, kurių bendra suma siekė ne vieną milijoną.
Pateiktose sąskaitose taip pat atskleidžiama, kad buvusi ekipos savininkė „Genii Capital“ toliau turės 10 proc. komandos akcijų. Pastaroji kompanija, prieš parduodant „Lotus“ prancūzų gamintojui „Renault“, visų pirma turėjo 6,744,444 akcijų įsigyti iš „Whiterock Alliance Ltd“.
Vėliau 90 proc. akcijų buvo parduota „Renault“ priklausančiai „Grigny“ kompanijai. Pastaroji praeityje buvo „Benetton“ bei „Renault“ komandų savininkė.
V8 variklių eros laikais, „Grigny“ nuomojo KERS sistemas „Renault“ klientėms. 2013 m. kompanija iš to uždirbo 7 mln. svarų sterlingų.
2014 m., kai energijos rekuperacijos sistema tapo jėgainės dalimi, „Grigny“ uždirbo tik 432 tūkst. svarų.
Šiemet, „Renault“ įsigijus „Lotus“ komandą, jos valdžia vėl buvo perleista į „Grigny“ rankas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).