„
Renault“ atstovai mano, kad naujų V6 turbo variklių garso problema bei jos sprendimo būdai neturėtų užgožti kitų svarbių dalykų „Formulėje-1“.
Atsižvelgdama į sirgalių nepasitenkinimą dėl naujų motorų skleidžiamo garso „Mercedes“ šią savaitę Barselonoje vykusių bandymų metu išmėgino modifikuotą išmetimo sistemą. Tačiau kaip sakė sidabrinių strėlių pilotas Nico Rosbergas, pastaroji norimo efekto nedavė.
„Mercedes“ ėmėsi eksperimento tik sulaukusi
FIA bei kitų variklių gamintojų palaiminimo. Tačiau „Renault“ technikos direktorius Robas White‘as perspėjo, kad minėtoji problema gali užgožti kitus svarbius dalykus F-1.
„Ši tema neturėtų užgožti kitų dalykų ir įvykių, kurie vyksta aplink mus. Turime lenktyniauti ir privalome tai daryti laikantis nustatytų taisyklių“, – kalbėjo „Renault“ specialistas R. White‘as.
„Darbai, susiję su variklių garsu, buvo atliekami vadovaujantis gerais norais. Tačiau tokie dalykai neturėtų per daug išsiplėtoti.“
R. White‘o teigimu, naujieji bolidai ir varikliai skleidžia tokį garsą, kokio inžinieriai ir tikėjosi, kadangi V6 motorai sunaudoja mažiau degalų nei V8 varikliai, motorų apsūkos yra mažesnės, naujieji varikliai yra sukurti taip, kad sukauptų kuo daugiau energijos, o ne išsvaistytų ją garsui. Tiesa, specialistas pridūrė, kad F-1 turi atkreipti dėmesį į tai, ką sako čempionato sirgaliai ir imtis priemonių jei jos bus būtinos.
„Jei galime atlikti tam tikrus pakeitimus, kurie nebūtų per daug dirbtini, turėtume tai apsvarstyti. Turime sukurti tokį šou, kurį žmonės norėtų stebėti.“
„Akivaizdu, jog šių metų naujovės sulaukė įvairių reakcijų. Svarbu atsižvelgti ne tik į organizatorių ar akcininkų, bet ir į sirgalių nuomonę. Problema turi būti gerai apibrėžta. Jei tai bus padaryta, F-1 pateiks patį geriausią sprendimą jai išspręsti.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).