„Renault“ vien varikliui modernizuoti panaudojo 11 sąlyginių balų

„Renault“ vien varikliui modernizuoti panaudojo 11 sąlyginių balų
logo 2015 Lapkričio 10 d. 06:55, Renault Sport F1
Prancūziškos „Renault“ jėgainės konkurentams iš „Mercedes“ pagal pajėgumą nusileido gana nemažai, tačiau tai nesutrukdė pernai Danieliui Ricciardo iškovoti net tris pergales.
Šiame sezone situacija iš esmės pasikeitė ir ne į gerąją pusę – jei „Ferrari“ pavyko pasiekti didelės pažangos, tai prancūzų jėgos agregatų gamintojai ėmė beviltiškai atsilikti.
Tai privedė prie to, kad „Red Bull“ komanda pirma laiko nutraukė kontraktą su „Renault“ ir kol kas ši komanda visai neturi jėgainių 2016 m. sezonui. Tačiau į Braziliją „Renault“ vis vien atveža modernizuotus jėgos agregatus ir šiam darbui išleido net 11 sąlyginių balų. Beje, tobulinimas palietė vien tik vidaus degimo variklį, o ne hibridinę jėgainės dalį.
„Pasiekti energijos rekuperacijos sistemos darnaus darbo buvo gana sunku, kadangi mes anksčiau niekada nedirbome su tokia sudėtinga elektronika, – pasakojo „Renault Sport“ vykdomasis direktorius Remi Taffenas. – Žinoma, kad dabartinė MGU-K sistema iš esmės yra buvusioji KERS, bet dabar visos ERS sistemos tapo kur kas sudėtingesnės. Tai ir motoras-generatorius MGU-K, kurio galia yra apribota 120 kW ir pakankamai didelė baterija bei motoras-generatorius MGU-H, kuris naudoja išmetamųjų dujų energiją. Beje, labai svarbu, kad MGU-K visą laiką dirbtų ties maksimaliai leidžiama riba. Norėtųsi pasiekti ir efektyvesnės MGU-H veiklos, bet tada bus atimama tam tikra galia nuo vidaus degimo variklio“.
Kaip atsitiko, kad būtent „Renault“ vidaus degimo variklis tapo kompanijos silpnąja vieta? Juk prancūzų variklių gamintojai turi labai didelę patirtį konstruojant variklius lenktynėms?
„Jei mes prisiminsime V8 ar V10 motorus, tai jie dirbdavo ties labai didelėmis apsukomis, alkūninio veleno sukimosi greitis pasiekdavo net 20 000 aps./min., bet to, tai buvo atmosferiniai varikliai ir negaliojo jokie degalų sąnaudų apribojimai. O šiandien mes reikalą turime su turbininiais V6 1,6 litro darbo tūrio varikliais, kurie turi tiesioginio kuro įpurškimo sistemą – tai visiškai kitokia konstrukcija, – aiškino R. Taffenas.
Tačiau „Renault“ motoristai vis tik nenuleidžia rankų ir tikisi, kad jiems jau greitai pavyks sumažinti atsilikimą nuo lyderių. Dabar jie vidaus degimo variklio modernizacijai panaudojo 11 balų, per žiemos pertrauką šių balų dar turės 25, o gal net ir 32, jei komandoms pavys patvirtinti Techninio reglamento pataisas. Ir nors tam tikros dalies vidaus degimo variklio tobulinti nebus galima, tačiau tokios svarbios sritys kaip cilindrų bloko galvutė ir degimo kamera galės būti modernizuojamos net iki 2018 m. sezono pradžios.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983