„Renault“ žada galią padidinti 35 AG

„Renault“ žada galią padidinti 35 AG
logo 2016 Kovo 10 d. 07:15, Renault Sport
Pasibaigus priešsezoniniams bandymams Barselonoje, pagal jos rezultatus „Auto Motor und Sport“ žurnalistai surinko įdomią informaciją apie skirtingų jėgainių patikimumą.
Gamyklinė „Mercedes“ komanda per 8 bandymų dienas panaudojo tik su jėgos agregatus. Pirmasis nuriedėjo 3142 km, o antrasis – 2882 km. Palyginimui – ilgiausiai „Ferrari“ nuvažiavusi jėgainė sukorė tik 1997 km. Neturėjo techninių problemų ir „Mercedes“ klientai: „Williams“ su vienu varikliu nuvažiavo 3985 km, „Force India“ – 3626 km, o „Manor“ – 2253 km.
Techninių problemų išvengė ir komandos, naudojančios „Renault“ jėgos agregatus. Gamyklinė komanda su vienu jėgos agregatu įveikė 3612 km. O „Red Bull“, naudojanti tokią pačią jėgainę su „TAG Heuer“ prekės ženklu, nuvažiavo su vienu varikiu 3803 km.
Nežiūrint į pakankamai didelį patikimumą, „Renault“ variklių gamintojai žada ir didesnė galią – nuo Kanados GP jų galia turėtų padidėti 35 AG. Todėl „Red Bull“ komandos vadovas Chrystianas Horneris tikisi, kad tuomet jų ekipos rato įveikimo laikas sutrumpės 0,6 sek.: „Mūsų jėgainės progresas turėtų būti toks pats akivaizdus, kaip pernai buvo pas „Ferrari“ komandą“.
Nemenkos pažangos pavyko pasiekti ir „Honda“ jėgos agregatų gamintojui – nuo penktosios bandymų dienos „McLaren“ mašinoje buvo sumontuota jėgainė lygiai tos pačios specifikacijos, kokią komanda naudos ir pirmajame etape Australijoje. Su šiuo jėgos agregatu F. Alonso ir J. Buttonas nuvažiavo 2109 km, o tai yra naujas „Honda“ rekordas.

Ir nors japoniška jėgainė kol kas pagal galią nusileidžia konkurentams, Ericas Boullieras žada didelį progresą jau pirmuosiuose etapuose: „Tam tikro pagreitėjimo mes pasieksime jau Melburne patobulinę jėgos agregato programinę įrangą“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553