S. Fitzpatrickas: „Manor“ ekipą buvo verta gelbėti

S. Fitzpatrickas: „Manor“ ekipą buvo verta gelbėti
logo 2015 Kovo 04 d. 22:54, Utility Week
Pagrindinis „Manor“ ekipos investuotojas Stephenas Fitzpatrickas teigė, kad jis nenorėjo matyti, kaip žlunga komanda, kuri pernai pirmą kartą iškovojo taškus „Formulės-1“ čempionate.
Tai, jog energetikos kompanijos „Ovo“ įkūrėjas ir vadovas tapo pagrindiniu minėtosios ekipos investuotoju buvo paskelbta šiandien, oficialiai pranešus, kad britų komanda dalyvaus pirmose šių metų sezono lenktynėse.
„Iki praėjusių metų lapkričio mėnesio aš buvau visai kitoje F-1 barikadų pusėje“, – pasakojo S. Fitzpatrickas.
„Paskutinį kartą F-1 lenktynes stebėjau su draugu Singapūre. Po lenktynių matėme tuos sirgalius, kurie vis žiūrinėjo į komandų garažus. Pasakiau draugui, kad turime rasti būdą kaip ten atsidurti. Ilgą laiką turėjau ambicijų turėti savo F-1 komandą. Tikėjausi, kad „Ovo Energy“ veikla bus pakankamai sėkminga, kad galėčiau įsigyti ekipą. Nesitikėjau, jog tai nutiks 2015 metais.“
S. Fitzpatrickas prisipažino, kad pradžioje jam atrodė, jog išgelbėti „Manor“ komandą bus neįmanoma.
„Prieš paskutines sezono lenktynes Abu Dabyje paskambinau administratoriui Geoffui Rowley. Tuomet sužinojau kokia yra komandos situacija ir kas jos laukia: kokios pinigų sumos, skolos. Tuo metu tai atrodė tiesiog beviltiška. Atrodė, jog gelbėti komandą jau buvo per vėlu.“
„Ekipa F-1 išgyveno penkerius metus, pernai iškovojo pirmuosius taškus ir metus baigė devintoje konstruktorių įskaitos vietoje. Du metus iš eilės jie pateko į pirmą dešimtuką. Pernai jie užsitikrino tam tikrą prizinio fondo pinigų sumą, tačiau pritrūko jėgų užbaigti sezoną... tai buvo panašu į geros istorijos pabaigą. Vienas iš dalykų, kuris mane motyvavo, tai galima istorija apie šios komandos išgyvenimą.“
S. Fitzpatricko teigimu, „Manor“ sporto direktorius Graeme‘as Lowdonas darbais stipriai prisidėjo prie to, kad ekipa būtų išgelbėta.
„Greitai užmezgiau darbinius ryšius su Greame‘u. Pasikalbėjome apie tai, kokie iššūkiai laukia šios ekipos, man buvo papasakota apie ekipos tiekėjus, komandos narius. Vėliau susidėliojome prioritetus. Vienas iš jų buvo „Ferrari“. Po to sekė kiti 200 kreditorių ir tiekėjų. Pasikalbėjome su jais, sudarėme naujas komercines sutaris, ištraukėme komandą iš administratorių rankų, atlikome visus kitus reikalus susijusius su FIA, FOM, variklių tiekėju.“
„Po dešimties dienų būsime Melburne su solidžia bei švaria verslo platforma, prie kurios galėsime toliau dirbti.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983