Buvęs F-1 pilotas Stefanas Johanssonas daugeliui priminė, kad praeityje variklių gamintoja „
Honda“ sunkiai dirbo ne vienerius metus tam, kad po to dominuotų „Formulėje-1“. Anot švedo, dabartinė „
McLaren“ situacija beveik niekuo nesiskiria nuo tos, kurioje ekipa buvo atsidūrusi praeityje.
Po ilgos pertraukos „Honda“ šiemet sugrįžo į didįjį sportą ir tiekia savo jėgaines „McLaren“ ekipai. Tačiau ši partnerystė kol kas išgyvena sunkų laikotarpį. Komandos pilotų teigimu, šie metai ekipai yra lyg pasiruošimas kitų metų sezonui.
„McLaren“ atstovavęs S. Johanssonas teigia, kad praeityje „Honda“ sunkiai dirbo ne vienerius metus, kad vėliau galėtų dominuoti „Formulės-1“ čempionate.
„Visi kalba apie „ausko erą“, kuomet niekas negalėjo prilygti „McLaren-Honda“ pilotams Ayrtonui Sennai ir Alainui Prostui. Tačiau žmonės pamiršo, kad „Honda“ prie savo variklių dirbo penkerius metus ir tik po to galėjo mėgautis dominavimu čempionate“, – pasakojo S. Johanssonas.
„Pirmosios dienos tikrai nebuvo lengvas pasivaikščiojimas parke. Puikiai žinau kaip tuomet buvo, kadangi teko pilotuoti bolidą su „Honda“ varikliu. Tuometinė situacija beveik niekuo nesiskyrė nuo tos, kurią matome dabar.“
„Juokaudavau, kad man tada nereikėjo treniruotis, kadangi fizinius pratimus atlikdavau varžybų savaitgalio metu. Variklis tada sugesdavo tiek treniruočių, tiek kvalifikacijos metu. Bėgdavau iki techninio aptarnavimo zonos, kad sėsčiau į kitą bolidą ir užbaigčiau važiavimus. Galų gale jie išsprendė problemas ir pradėjo savo dominavimą F-1, o vėliau pasitraukė iš sporto.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).