F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 345
2 S. Vettelis 302
3 V. Bottas 280
4 D. Ricciardo 200
5 K. Raikkonenas 193
6 M. Verstappenas 158
7 S. Perezas 94
8 E. Oconas 83
9 C. Sainzas 54
10 F. Massa 42
11 L. Strollas 40
12 N. Hulkenbergas 35
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 19
15 F. Alonso 15
16 S. Vandoorne`as 13
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 5
20 M. Ericssonas 0
21 P. Gasly 0
22 A. Giovinazzi 0
23 B. Hartley 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 625
2 Ferrari 495
3 Red Bull 358
4 Force India 177
5 Williams 82
6 Toro Rosso 53
7 Renault 49
8 Haas 47
9 McLaren 28
10 Sauber 5
Charles Leclerc Sauber

S. Marchionne pasiūlė „Alfa Romeo“ padaryti „Sauber“ rėmėju

2017-11-12 / 06:00:00

„Ferrari“ prezidentas Sergio Marchionne pasiūlė rimtą paramą šveicarų „Sauber“ komandai už vietą jaunajam italų pilotui Antonio Giovinazzi.

„Ferrari“ siūlo „Alfa Romeo“ prekinį ženklą, kuris taip pat priklauso „Fiat Chrysler“ koncernui, padaryti „Sauber“ rėmėju. Dabar Maranello komanda į Chinvilą tiekia jėgaines ir pavarų dėžes. Sustiprinęs „Sauber“ rėmimą, „Ferrari“ prezidentas Sergio Marchionne siekia, kad vietas „Sauber“ komandoje gautų du italų kompanijos remiami pilotai – Charlie Leclercas ir Antonio Giovinazzi.

Labai didelė tikimybė, kad Leclercas iš „Formulės-2“ į „Sauber“ tikrai pereis. Tuo tarpu pagrindiniu pretendentu į kitą vietą yra laikomas dabartinis „Sauber“ lenktynininkas Marcusas Ericssonas, kurį palaiko „Longbow Finance“ fonas – pagrindinis ekipos rėmėjas iš Švedijos. Tuo tarpu „Ferrari“ visais būdais stengiasi sutvarkyti Giovinazzi karjerą – juo labiau, kad F-1 peletone jis būtų vienintelis italas.

Pascalis Wehrleinas turi mažai šansų pasilikti „Sauber“ komandoje ir jei jis nesugebės pereiti į „Williams“, labiausiai tikėtina, kad jis vėl atsidurs DTM čempionate.

Iš pradžių „Ferrari“ tikėjosi „Sauber“ padaryti savo antrąja komanda, pasiūliusi jai tiekti savo priekinę pakabą, stabdžius, stabdžių ortakius, o taip pat savus aerodinaminius sprendimus.

Tačiau šveicarų komandos bosas Fredericas Vasseuras viso to atsisakė. Jo teigimu, turėdami puikų vėjo tunelį ir Lucą Furbatto vyr. konstruktoriaus vaidmenyje, „Sauber“ yra pajėgi savarankiškai tvarkytis su iškeltomis užduotimis ir nenori bendradarbiavimo nukreipti ta linkme, kokia yra tarp „Haas“ ir „Ferrari“.

Šveicarų bankai, o taip pat „Ferrari“, kuri turi teisę reikalauti skolų išmokėjimo iš „Sauber“, laukia galimos kompanijos reorganizacijos. „Alfa Romeo“ atėjimas gali tapti rimtu stimulu abiem pusėms. Be to, sezono įkarštyje komandos vadovu paskirtas F. Vasseuras „Longbow Finance“ fondui pažadėjo atvesti naujus resursus.

Tuo tarpu italų automobilių prekės ženklas „Alfa Romeo“ tikisi, kad reklama „Formulėje-1“ gali padėti jai pardavinėti tokius modelius kaip „Giulia“ bei „Stelvio“, prekyba kuriais šiuo metu neblizga.

 

Tavo komentaras

Komentarai

A85
2017-11-12 15:04:12 Pranešti
RBR: Alfa Romeo kazkada buvo puikus zenklas, bet jo prikelimas mazai tiketinas.
Tai dabar FCA daug stato ant Alfa Romeo ženklo atgimimo. Visiškai naujas brandas dabar iš esmės - Giulia, Stelvio, o eilėj dar keli modeliai laukia. Tad quadrifoglio atsiradimas ir F1, ne tik gatvėse, būtų rimtas judesys markės sportiškumo pabrėžimui. Ir, laikantis visų FCA kanonų, Alfa negali lenkt Ferrari :D Tad, tikėtina, komandos kryptis stiprus vidutiniokas su galimybėm lipt ant podiumo. Ir, nereikia pamiršt, kad Alfa pirmuose Grand Prix, dar prieš formulę, buvo jėga, su kuria reikėjo skaitytis, o ir pirmi Ferrari kilo iš Alfų. Be to, FCA jau porą metų kalba apie Alfa Romeo brando grąžinimą į F1. Būtų gražu, jei dar Lancia atgaivintų, nes ten dar blogiau, nei buvo prieš Alfa Romeo gaivinimą. Bet, tikėtina, kad Lancia bus išleista į poilsį, nors yra vienas seniausių brandų pasauly.
giedriusx3
2017-11-12 13:59:13 Pranešti
menesis: Keista, kad M. Ericssonas yra rimčiausiu pretendentu. Per tuos kelis metus jis nieko ypatingo neparodė, yra likęs vienintelis visą sezoną lenktyniaujantis pilotas be taškų. Nei jį laiko tik dėl pinigų? Bet švedai yra nebe rėmėjai, o savininkai, tai net pinigai nebe argumentas.
Tai pats sau atsakei į klausimą, kad jį ne dėl pinigų laiko, o todėl, kad patys savininkai yra švedai.
menesis
2017-11-12 13:30:19 Pranešti
Keista, kad M. Ericssonas yra rimčiausiu pretendentu. Per tuos kelis metus jis nieko ypatingo neparodė, yra likęs vienintelis visą sezoną lenktyniaujantis pilotas be taškų. Nei jį laiko tik dėl pinigų? Bet švedai yra nebe rėmėjai, o savininkai, tai net pinigai nebe argumentas.
bravo30
2017-11-12 12:59:23 Pranešti
rimtas7 >> o geriau kad užsilenktu ir nebeliktu komandos? Ar geria uturėti vidutinio lygio komanda kaip Toro Rosso ? Gera komanda žmonės nori padėti ir dar kad komanda važiuotu aukštesniam lygije ... Nieko blogo nematau
RBR
2017-11-12 11:19:28 Pranešti
Alfa Romeo kazkada buvo puikus zenklas, bet jo prikelimas mazai tiketinas.
fanatai
2017-11-12 11:15:57 Pranešti
Tačiau kitą vertus, Souber jau keletą metų tiesiog merdi ir bando išgyventi, tad Alfa-Romeo parama galbūt realiausias variantas išlikimui.
rimtas7
2017-11-12 10:27:52 Pranešti
Jei taip butiktų - tai iš Sauber nieko neliktų: Ferrari varikliai, Alfa-Romeo dažymas, oficialus pavadinimas, pilotai ir netgi tech personalas, o su laiku ir vadovaujantis personalas.
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos