„
Sauber“ vadovė Monisha Kaltenborn kreipėsi į variklių gamintojus, kad šie sumažintų jėgainių kainas ir nepasinaudotų ekipomis klientėmis, jei 2017 m. būtų įvestos naujos taisyklės.
„Formulės-1“ vadovas Bernie Ecclestone'as praeitą savaitę kalbėjo, kad F-1 reikia skubiai sugrįžti prie V8 variklių. Vėliau, variklių gamintojams pasipriešinus, teigė, jog sutiktų ir su V6 varikliais, jei būtų ribojamos išlaidos.
Dabartiniai varikliai komandoms atsieina iki 25 milijonų eurų per metus. Kai kurioms ekipoms tai sudaro didelę dalį išlaidų.
M. Kaltenborn, kurios ekipa yra „
Ferrari“ klientė, kalbėjo: „Kaip komandai-klientei, svarbiausias faktorius mums yra kaina. Varikliai būdavo labai brangūs, po to daugelį metų mums sekėsi šias išlaidas apriboti. Bet, deja, dabar mes esame ten pat, kur pradėjome, kas nėra labai protinga.“
„Sauber“ vadovė tiki, kad nėra teisinga, kad komandos-klientės yra priverstos sumokėti už tobulinimą, kurį variklių tiekėjai ir taip darytų vardan savo komandų: „Mes suprantame, kad gamintojams reikia pademonstruoti svarbiausias ir naujausias technologijas, bet tai turėtų būti daroma už prieinamą kainą.“
„Nemanau, kad mes turėtume būti panaudojami tam, kad apmokėtume variklių tyrimus ir plėtojimus. Jie ir taip tai darytų. Niekada nepamatysite „Mercedes“ naudojančios „Ferrari“ variklius ir atvirkščiai.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).