„
Sauber“ komandai per praėjusius 3 etapus pavyko uždirbti taškų ir dabar ši komanda užima 8 vietą Konstruktorių įskaitoje, nusileisdama „Toro Rosso“ komandai 10 taškų ir 8 taškai lenkdama „
McLaren“.
Visus tris kartus dešimtuke finišavo Marcusas Ericssonas, bet jei Budapešte jam pagelbėjo nefinišavę varžovai, tai Monzoje jis pelnytai uždirbo 2 taškus už 9 vietą vien savo pastangomis.
Greitoje Italijos trasoje susiniveliavo pagrindinis C34 bolido trūkumas – prispaudžiamosios jėgos stoka. Tačiau artėjančiuose etapuose – Singapūre ir Suzukoje sėkmė priklausys visų pirma nuo mašinos aerodinamikos galimybių. Būtent todėl tryliktajam šio sezono etapui „Sauber“ ruošia nemažai techninių naujienų, kurios leis šiai šveicarų komandai kovoti dėl taškų kiekviename likusiame etape, o „Sauber“ tai yra gyvybiškai svarbu. Mat jei šiai komandai pavyks išsaugoti dabar užimamą vietą, tai ji uždirbs kur kas didesnę sumą prizinių pinigų nei pernai.
„Sauber“ boliduose, kuriuos mes pirmą kartą pamatysime artėjantį penktadienį, bus sutrumpinta bolido nosis, atnaujinti priekiniai sparnai, taip pat bus pakeisti šoniniai deflektoriai ir kai kurie aerodinamikos komponentai, išdėstyti galinėje bolido važiuoklės dalyje.
„Žinodami, kad Singapūrui mašinos važiuoklė bus modernizuota, mes dar labiau esame įsitikinę tuo, kad bolidas miesto trasoje bus gerokai pajėgesnis, – po lenktynių Monzoje sakė komandos vadovė Monisha Kaltenborn.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).