Saugos automobilio tvarka vėl keičiama

Saugos automobilio tvarka vėl keičiama
logo 2010 Liepos 11 d. 13:40, Mercedes-Benz
Pradiniuose Didžiosios Britanijos GP važiavimuose išmėginus anksčiau skelbtus saugos automobilio fazės pakeitimus, buvo nuspręsta dar kiek pakoreguoti su tuo susijusias procedūras.
Nors iš pradžių buvo planuota, kad lenktynininkai turės važiuoti saugos automobilio tempu, tai išmėginus buvo pastebėtas galimas pavojus varžybų dalyvių saugumui. Todėl šis pakeitimas buvo sušvelnintas – pilotai galės važiuoti 80 proc. įprasto lenktynių tempo.
Šis mažiausias rato įveikimo laiko limitas negalios paskutiniuosiuose 200 trasos metrų, taip siekiant išvengti situaciją, kai informaciją apie būtiną sumažinti tempą lenktynininkas gauna paskutiniuose žiedo metruose ir arba nespėja reaguoti į šią žinutę, arba turi stabdyti taip, kad sukelia pavojų važiuojantiems už savęs.
Be šio pakeitimo, lenktynių teisėjai nuo šiol stengsis saugos automobilį išleisti taip, kad neišskirtų greta važiuojančių sportininkų grupės, kaip tai nutiko Europos GP etapo metu. Tai reiškia, kad tempą diktuojanti mašina trasoje pasirodys ne iškart kilus pavojui, o tada, kai išvažiavusi atsidurtų prieš lenktynėse pirmaujantį pilotą. Jei nutiktų kitaip, visi tarp saugos automobilio ir lyderio važiuojantys sportininkai bus nedelsiant praleidžiami į priekį.
Tarptautinė automobilių federacija (FIA) taip pat pažadėjo atidžiau reguliuoti šviesoforo techninio aptarnavimo juostos gale veikimą, kad raudona šviesa saugos automobilio fazės metu ten degtų tik tuomet, kai sportininkai jau yra išsirikiavę už tempą diktuojančio sidabrinio „Mercedes“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553