„
McLaren“ komandai pristačius savo naują bolidą, į akis krito rėmėjų gretų išretėjimas. Kalbama, kad ekipos pajamos šiemet bus pastebimai mažesnės nei anksčiau.
Labiausiai į akis krito nuo automobilio šono dingęs Kinijos buities elektronikos gamintojo „aigo“ logotipas. Rėmėjas su komanda atsisveikino po penkerius metus trukusio bendradarbiavimo.
Ant bolido nebesimato ir „Santander“ bei „Johnnie Walker“ reklamos – šių logotipai šiemet puoš tik lenktynininkų aprangą. Tai reiškia, kad abu rėmėjai sumažino savo finansinį indėlį į komandos biudžetą, kaip, kalbama, ir „Hilton“.
Neoficialių šaltinių teigimu, neseniai su „McLaren“ rėmimo sutartį pratęsusi „Vodafone“ į komandos kasą taip pat įneša penktadaliu mažiau nei anksčiau.
Iš viso, kaip tvirtina „TomorrowNewsF1“, ekipos pajamos šiemet sumažės 25–35 mln. eurų (apie 86–121 mln. litų).
Kitais metais „McLaren“ laukia išlaidos „Mercedes“ varikliams. Šiuo metu komanda juos dar gauna nemokamai, o nuo 2013 m., teigiama, turės mokėti po 8 mln. eurų (apie 28 mln. litų) per sezoną.
Nenuostabu, kad „McLaren“ yra laikoma didžiausia ekipų biudžetų lubas nustatančio Išteklių ribojimo susitarimo (RRA) šalininke tarp pirmaujančių komandų. Pagrindinės jos konkurentės – „Ferrari“ ir „
Red Bull“ – panašu, gali pasigirti daug gilesnėmis kišenėmis.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).