Šiemet buvo kol kas mažiausiai sustojimų boksuose per pastaruosius 5 metus

Šiemet buvo kol kas mažiausiai sustojimų boksuose per pastaruosius 5 metus
logo 2015 Birželio 04 d. 06:55, Pirelli
„Pirelli“ kompanija sugrįžo į „Formulę-1“ 2011 metais ir jau kelis kartus keitė požiūrį į lenktyninių padangų kūrimą. Vokiečių žurnalo „Auto Motor und Sport“ paskaičiavo, kaip per šiuos metus keitėsi sustojimų boksuose skaičius.
Per šio sezono pirmąsias šešerias lenktynes visi pilotai stojo boksuose keistis padangų 225 kartus, kai tuo tarpu 2013 m. per tą laikotarpį buvo sustota net 375 kartus – šiemet tai pats mažiausias rodiklis per pastaruosius 5 metus. 2011 metais per pirmus šešis etapus pilotai atliko 337 sustojimus, o 2014 metais – 261.
Pats mažiausias sustojimų kiekis šiais metais buvo atliktas Australijoje – iš viso tik 17. Daugiausiai sustojimų buvo Bahreine – 50 kartų.
Per pirmuosius du iš šešių šio sezono etapų dauguma pilotų rinkosi 2 sustojimų taktiką ir tik Malaizijoje dagelis padangas keitėsi 3 kartus, nors šio etapo nugalėtojas S. Vettelis stojo tik du kartus. Ankstesniais metais 3 sustojimų taktika būdavo labai populiari Ispanijoje, nors 2015 m. Barselonoje tris kartus stojo tik 6 pilotai.
Lenktynininkai ir komandos ne kartą jau sakė, kad šiais metais padangų nusidėvėjimo lygis yra gerokai sumažėjęs. Monake daugeliui pilotų buvo labai sunku įšildyti ir darbinės temperatūros du pačius minkščiausius padangų mišinius – superminkštąsias bei minkštąsias, todėl dar šiame sezone „Pirelli“ žada dar kartą keisti padangų kūrimo koncepciją.
Monake „Pirelli“ prezidentas Marco Tronchetti Provera taip pakomentavo gerokai sumažėjusį sustojimų boksuose skaičių: „Yra kur kas lengviau sukurti padangą, kuri išlaikytų visą F-1 lenktynių distanciją, nei tą padangą, kuri efektyvi išliktų per 10,20 ar 30 ratų“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983