Situacija pilotų rinkoje išlieka įdomi

Situacija pilotų rinkoje išlieka įdomi
logo 2016 Spalio 15 d. 17:56, Red Bull/Getty Images
Britų žurnalistas Joe Sawardas svarsto, kaip gali krypti situacija pilotų rinkoje po to, kai „Renault“ pasirašė kontraktą su Nico Hulkenbergu.

Naujiena apie N. Hulkenbergo perėjimą iš „Force India“ į „Renault“ (nors ilgą laiką buvo kalbama, kad vokietis pasiliks indų komandoje) reiškia, kad „Formulės-1“ pilotų rinkoje yra dvi laisvos vietos, kurios dabar bus dėmesio centre.
„Mercedes“, „Red Bull“ ir „Ferrari“ komandose viskas yra užimta, todėl dabar pačiu patraukliausiu variantu pasilieka vieta „Force India“ komandoje, kurią atlaisvino Hulkenbergas ir būsimo Nico komandos draugo vieta „Renault“ gamyklinėje komandoje yra laisva.
Nors formaliai dar viena laisva vieta yra „Williams“ ekipoje. Iš vienos pusės, beveik neabejojama, kad „Williams“ pasirašys kontraktą su Lance'u Strollu – jaunu kanadiečiu, kuris sau jau užsitikrino Europos „Formulės-3“ čempiono titulą ir kurio tėvas yra milijardierius.
Teoriškai „Williams“ turėtų išsaugoti Valtteri Bottą, tačiau jei „Renault“ suomių pilotui pateiktų labai rimtą finansinį pasiūlymą, jis gali pradėti galvoti apie perėjimą. Esmė tame, kad „Williams“ negali sau leisti prarasti Valtterio, nes komandai reikia bent vieno patyrusio piloto, kuris užtikrintų komandos stabilumą po Felipe Massos išėjimo. Pakeisti abu pilotus iš karto būtų ne pati geriausia idėja.
Be to, jei kas yra pasiruošęs labai daug sumokėti ir nori išpirkti V. Botto kontraktą su „Williams“, ši ekipa gali tuo susigundyti ir vėliau pradėti derybas su Felipe Nasru arba Kevinu Magnussenu. Gali būti, kad „Williams“ rezultatai nestebina, tačiau jų boliduose vis tik stovi „Mercedes“ jėgos agregatai. Teoriškai komanda gali pakviesti ir Pascalį Wehrleiną, „Mercedes“ jaunimo programos dalyvį, jei „Williams“ teigiamai įvertintų finansinę tokio perėjimo pusę.
Panaši istorija ir su „Force India“. Komanda ieško piloto, kuriame derėtų lenktynininko talentas, patirtis ir pinigai. Galima pasakyti, kad „Force India“ daro stebuklus, turint galvoje, koks kuklus yra šios ekipos biužetas ir jos vadovai turi problemų su teisėsauga. Abu pagrindiniai akcininkai turi reikalų su Indijos teisėsauga, o tai reiškia, kad laikas veikia prieš juos. Vargu ar jiems dar ilgai pavyks vadovauti šiai komandai: „Force India“ yra parduodama.
Problema tame, kad dabar už ją prašoma per daug kosminės sumos ir potencialūs pirkėjai laukia, kada ji bus sumažinta. Artimiausiu metu „Force India“ žada pradėti antro piloto paieškas, kas taps Sergio Perezo komandos draugu. Jie iš vienos pusės – jis turi turėti solidžią sumą rėmėjų pinigų, iš kitos – būti geru pilotu.
Galima būtų vardyti tuos pačius pilotus, nors vargu ar „Banco do Brazil“, Felipes Nasro rėmėjai, norės reikalų turėti su Vijay Mallya, todėl šios situacijos F. Nasrui palankia negalima laikyti. Tarp kitų pretendentų – Wehrleinas, Magnussenas ir Palmeris.
Tuo tarpu „Renault“, jei jai nepavyktų nupirkti V. Botto, dėmesį atkreiptų į Estabaną Oconą. „Haas“, atrodo, kad išsaugos dabartinę sudėtį, nors jei prancūzų gamintojams nepavyktų susitarti su Bottu, tai jie gali pradėti derybas su Romainu Grosjeanu. Tačiau viską parodys ateitis...


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553