Bernie Ecclestone‘as tik jam būdingu stiliumi įrodė, kad po užpuolimo ir sumušimo jis jaučiasi labai greitai atsigavęs ir nepraradęs nei drąsos, nei humoro jausmo.
„Formulės-1“ kalvis ką tik sudalyvavo naujausioje laikrodžių gamintojo „Hublot“ – oficialaus F-1 partnerio – reklamoje.
Reklama jau šią savaitę turėtų pasirodyti „Financial Times“ ir „International Herald Tribune“. Joje vaizduojamas naujausias gamintojo laikrodis bei sumušto B. Ecclestone‘o nuotrauka su užrašu „Štai ką žmonės padarys dėl „Hublot“.
Priminsime, kad lapkritį B. Ecclestone‘as ir jo draugė buvo užpulti Londone, netoli brito ofiso. Porelė buvo apiplėšta, o B. Ecclestone‘as – sumuštas. Policija tuomet teigė, kad užpuolikai pasisavino papuošalų už 200 tūkstančių svarų.
Beje, jau kitą dieną Bernie buvo ofise ir dirbo pilnu pajėgumu, nors jo išvaizda, kaip matoma iš nuotraukų reklamoje, buvo toli nuo darbinės.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).