F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 363
2 S. Vettelis 317
3 V. Bottas 305
4 K. Raikkonenas 205
5 D. Ricciardo 200
6 M. Verstappenas 168
7 S. Perezas 100
8 E. Oconas 87
9 C. Sainzas 54
10 N. Hulkenbergas 43
11 F. Massa 43
12 L. Strollas 40
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 19
15 F. Alonso 17
16 S. Vandoorne`as 13
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 5
20 M. Ericssonas 0
21 P. Gasly 0
22 A. Giovinazzi 0
23 B. Hartley 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 668
2 Ferrari 522
3 Red Bull 368
4 Force India 187
5 Williams 83
6 Renault 57
7 Toro Rosso 53
8 Haas 47
9 McLaren 30
10 Sauber 5
Mercedes engine

Spalio 31 dieną FIA ir FOM pristatys naują jėgainių reglamentą

2017-10-10 / 14:43:34

Sezono pabaigoje naujieji „Formulės-1“ komercinių teisių valdytojai iš „Liberty Media“ pasaulio čempionato dalyviams pristatys savo viziją, kaip jie mato šio sporto ateitį, kai 2021 metais nustos galioti dabartinė sutartis.

Pirmosios naujienos bus paskelbtos spalio 31 dieną, kai FIA ir FOM paskelbs naują jėgos agregatų reglamentą, kurie turi tapti pigesni, paprastesni ir garsesni ir gali būti gaminami kitų kompanijų, o ne vien dabartinių jėgainių gamintojų, kuriais yra didieji automobilių koncernai.

Daugelis detalių gali būti unifikuotos, kas supaprastintų variklius ir leistų sumažinti jų kainą. MGU-K ir MGU-H derinys leistų pasiekti 1000 AG galios ribą. Naujas reglamentas apribotų ir aerodinamikos įtaką, todėl naujieji F-1 bolidai turėtų būti sunkiau valdomi.

Skirtingai nuo ankstesnių laikų, nauja čempionato vadovybė norėtų išvengti plataus naujų taisyklių aptarimo, kai kiekviena pusė gina savo interesus. Anksčiau tai ne vieną kartą privesdavo prie to, kad priimti kompromisiniai sprendimai ne visuomet pasitarnaudavo sporto naudai.

Antrasis žingsnis – komandų biudžetų ribojimo schemos koncepcija bus pristatyta Strateginės grupės posėdyje lapkričio 7 dieną. Išlaidos mažinamos bus palaipsniui, kad tai nesmogtų bumerangu per didžiąsias „Formulės-1“ komandas.

 

Tavo komentaras

Komentarai

Sensejus
2017-10-11 16:00:09 Pranešti
tom155: https://www.facebook.com/Formula1/videos/907399432750373/ jeigu pasiilgot lenktyniu :D
nu jo va cia tai tikrai itemptos lenktynes, gaila dar kad tik 10 tevaziuoja o ne visi kartu
Klepsidra
2017-10-11 13:11:11 Pranešti
iXsas: Yra du keliai. Gryzti į dinozaurų laikus ir naudoti atmosferinius variklius. Pigu, geras garsas. Bet tai prieštarauja F1 identitetui. Jie turi būti inovatoriai, pirmieji išradinėti, išbandyti, pritaikyti serijinėms mašinoms F1 technologijas. Nors paskutinis argumentas irgi atgyvena, nes realiai viskas pereis prie baterijų, tai vidaus degimo variklis, kaip ir miręs reikalas. Kiek suprantu, brangus ir sudėtingas dalykas yra MGU. Jo atsisakius prarandama galia prie dabartinių sąlygų. Logiška būtų palikti tą patį variklį tik su KERS ir padidinti turbinos slėgį (gal net leisti dvi), variklio apsukas, bei gal kuro srautą. Bėda, kad turbinos slopiną garsą.
garsa labiausiai slopina MGU-H, kaip suprantu. iki vidaus degimo variklio mirties dar toli. su baterijom zaidzia formule e
iXsas
2017-10-11 12:43:52 Pranešti
Yra du keliai. Gryzti į dinozaurų laikus ir naudoti atmosferinius variklius. Pigu, geras garsas. Bet tai prieštarauja F1 identitetui. Jie turi būti inovatoriai, pirmieji išradinėti, išbandyti, pritaikyti serijinėms mašinoms F1 technologijas. Nors paskutinis argumentas irgi atgyvena, nes realiai viskas pereis prie baterijų, tai vidaus degimo variklis, kaip ir miręs reikalas. Kiek suprantu, brangus ir sudėtingas dalykas yra MGU. Jo atsisakius prarandama galia prie dabartinių sąlygų. Logiška būtų palikti tą patį variklį tik su KERS ir padidinti turbinos slėgį (gal net leisti dvi), variklio apsukas, bei gal kuro srautą. Bėda, kad turbinos slopiną garsą.
Micius
2017-10-10 21:46:13 Pranešti
O man labiau patikdavo paprastas KERS, ir kai pilotas kada norėdavo įjungdavo. O dabar, tas Ers stulpelis, išvis nieko įdomaus...
tom155
2017-10-10 20:40:33 Pranešti
https://www.facebook.co...399432750373/ jeigu pasiilgot lenktyniu :D
leksas
2017-10-10 19:58:54 Pranešti
žodžiu, seni geri laikai gali sugrįšti, dar tegul grąžina mechanines pavarų dėžes
SHUMIS 4ever
2017-10-10 19:46:07 Pranešti
iXsas: Senaiu ir be visu MGU... Pasiekdavo tokia galia. Vadinasi isliks mazas turis + turbina + batareikes.
Geriau:
Mažas tūris + Dvi turbinos (jei V6) = Didelė galia.
Išmest batareikas reikia, nes jos labai daug svorio prideda, gal net iki 100Kg.
iXsas
2017-10-10 17:49:40 Pranešti
Senaiu ir be visu MGU... Pasiekdavo tokia galia. Vadinasi isliks mazas turis + turbina + batareikes.
deivec
2017-10-10 17:05:45 Pranešti
Rimvydas Rozenas: gal ir i gera puse,maziau baudu uz keiciamus agregatus,sunkiau valdomi bolidai,nu ka -laukiam
sunkiau valdomi cia nuo ko ?
deivec
2017-10-10 17:05:18 Pranešti
MGU-K ir MGU-H derinys leistų pasiekti 1000 AG galios ribą.
Cia kas nesamone sakinys....tipo dabar nepasieke ? :D...ar cia pagal Honda sprendzia :D
VISI KOMENTARAI
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos