Per lenktynes Japonijoje buvo matoma, kad Lewisas Hamiltonas gana laiku sureagavo į starto signalą, tačiau jo bolidas palyginus lėtai pradėjo įsibėgėti – varžovai prašvilpė pro šalį, o galiausiai startavęs antru, britas pirmąjį ratą užbaigė 8 vietoje.
Nesėkmingo starto problema vargina pasaulio čempionų komandą nuo pat šio sezono pradžios ir esmė yra ne konkrečiame pilote, o konstrukciniuose bolido ypatumuose – L. Hamiltonas šiems pirmajame rate vietas prarado penkis kartus, o Nico Rosbergas – net šešis.
Inžinieriai kol kas nesugeba išspręsti šio klausimo, o iš karto po finišo Suzukoje ekipa įvairiai komentavo šį klausimą – vieni sakė, kad įsijungė režimas, neleidžiantis užgesti varikliui, o „
Mercedes“ vadovas Toto Wolffas pareiškė, kad netinkamai suveikė sankaba.
Dešimt kartų šiais metais „Mercedes“ pilotai užėmė visą starto lauko pirmąją eilę ir tik du kartus po pirmojo rato jie abu važiavo priekyje, todėl visai ne kvalifikacijos rezultatai, o būtent starto lenktynėse procedūra yra esminė „Mercedes“ problema ir ji sudaro aibes problemų pirmaujantiems šios ekipos lenktynininkams.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).