Strateginė grupė sieks supaprastinti taisykles

Strateginė grupė sieks supaprastinti taisykles
logo 2016 Lapkričio 12 d. 06:50, Red Bull/Getty Images
Kitą savaitę Ženevoje susirinks Strateginė grupė, kur bus svarstoma labai aktuali „Formulės-1“ problema: į darbotvarkę įtrauktas klausimas dėl F-1 taisyklių reformavimo.

Kaip rašo „Auto Motor und Sport“, „Mercedes“ bei „Red Bull“ komandų prašymu gali būti apsvarstytas klausimas iš taisyklių pašalinti puktą, reglamentuojantį lenkimus, kad pilotai galėtų kur kas laisviau kovoti tarpusavyje trasoje. Be to , komandos norėtų kur kas aiškiau suformuoti taisykles, susijusias su trasos ribų paisymu, kad ateityje sprendimai dėl baudų už pažeistas trasos ribas atskiruose epizoduose nebūtų skirtingai interpretuojami teisėjų. Dar vienas dienotvarkės klausimų: asfaltuotų saugumo zonų posūkiuose pakeitimas žvyro gaudyklėmis arba dirbtinėmis sienelėmis, kaip tai padayta Monzoje, Sočyje ir Monrealyje.
Bernie Ecclestone palaiko tokį požiūrį.„Formulės-1“ vadybos vadovą papiktino tai, kad galutinė rezultatų lentelė Meksikoje atsirado tik po trijų valandų: „Taisyklės tapo per daug sudėtingos. Kitame Strateginės grupės posėdyje mes kreipsimės į FIA su parašymu supaprastinti taisykles, kad jos būtų aiškios visiems. Asmeniškai aš nieko nesuprantu“.
Ostine FIA po pilotų spaudimo detaliau išaiškino 27.5 Sportinio reglamento punktą, kuriame kalbama apie draudimą keisti trajektoriją stabdymo zonoje, jei tokie veiksmai priverčia varžovą pavojingai manevruoti ir išvegti susidūrimo. Jau Meksikoje S. Vetelis tapo naujos taisyklių interpretacijos auka, bet teisėjams sprendimui priimti prireikė net 3 val. 11 min.
Niki Lauda visa tai pavadino „beprotybe“. „Kas tai yra lenkimo taisyklės? Pilotas pats privalo priiminėti sprendimus, – mano legendinis pasaulio čempionas iš Austrijos. – Mano laikais visi laikėsi nerašytų taisyklių, kadangi suprato, kokia yra pavojinga susidūrimų rizika. Šiuolaikinės „Formulės-1“ pilotai yra protingi žmonės ir nesiekia specialiai rizikuoti. Praėjus dviems valandoms po finišo jau negali būti jokių diskusijų. Viskas per daug sureguliuota ir pilotai jau niekuo nepasitiki“.
Tačiau FIA lenktynių direktorius Charlie Whitingas įsitikinęs, kad idealių sprendimų nebūna: „Žinoma, mes galime palikti tik vieną punktą, apibrėžiantį lenkimus: „Pilotai privalo vairuoti saugiai“.
Bet tada visi pradės klausinėti, ką tai reiškia „Vairuoti saugiai“? Kas konkrečia leidžiama taisyklių, o kas – ne? Galiausiai vėl reikės taisykles daryti kur kas tikslesnėmis ir aiškesnėmis. Dabar aš nematau galimybės paprastinti taisykles, kadangi mes jas kūrėme pastaruosius 20 metų“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794