„Formulės-1“ komandos nusprendė nuo šio sezono padangų keitimo procedūros metu atsisakyti helio, todėl sustojimai techninio aptarnavimo juostoje turėtų užtrukti šiek tiek ilgiau nei anksčiau.
Specialios dujos iki šiol buvo naudojamos greitesniam ratų pritvirtinimui prie bolido, tačiau ekologiniais – šis elementas yra neatsinaujinantis išteklis – ir kaštų mažinimo sumetimais šiemet jis bus pakeistas suspausti oru.
Žurnalo „F1 Racing“ teigimu, dėl šios priežasties procedūra užtruks 30 procentų ilgiau nei anksčiau.
„Helio naudojimas dėl jo tėkmės greičio turėjo didžiulę įtaką ratų montavimo prietaisų veikimo spartai“, - leidiniui pripažino „Caterham“ komandos vadybininkas Grahamas Watsonas.
„Įtariu, kad visiems naudojant suspaustą orą vidutiniai (sustojimų – red. past.) laikai pailgės iki maždaug trijų sekundžių“, - pridūrė jis.
Pernai daug sustojimų buvo atlikta sparčiau nei per tris sekundes. Greičiausio rekordas priklauso „
Mercedes“ komandai, Korėjos GP lenktynėse pakeitusiai Michaelio Schumacherio ratus per 2,43 sek.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).