Kadangi sezonas artėja į pradžią, metas atidaryti temą Svajonių komandos žaidimui :)
Kadangi sezonas artėja į pradžią, metas atidaryti temą Svajonių komandos žaidimui :)
oho kaip anksti SK siemet. Jau ipratom kai maziau nei savaite iki Melburno tik prasideda, o cia jau po pirmu testu, o gal planuojat po kiekvienu testu jau keist kainas, netgi dar idomiau butu. Bet kuriuo atveju saunuoliai adminai ;)
Ar reiks 6h keltis šeštadienį, kad keitimus padaryt?
Sveiki, dar kol kas neskubėkite kurti komandų. Dar keisis kainos ir vis dėlto bus sujungti Renault bei TAG Heuer varikliai.
Dėl kėlimosi - visi laikai dabar nustatyti, kad automatiškai pakeitimai būtų uždaromi likus vienai valandai iki kvalifikacijos.
Pasistengsime, pakeist laikus prieš kiekvieną etapą, kad galima būtų atlikti pakeitimus likus 15 min. iki kvalifikacijos. Bet nepažadame, kad tai įvyks prieš kiekvieną etapą.
1 valanda yra apsidraudimas dėl laiko pokyčių metų bėgyje - labai sunku viską apskaičiuoti, kai kurios šalys nusprendžia (ne)keisti laiko paskutinėmis dienomis.
Gal tada geriau ir atidaryti SK tik galutines kainas suderinus? Antraip blaškytis pradėsim. :)
gliuk, ta prasme jei dabar susideciau komanda, veliau, po kainu pokyciu, ji bus anuliuota ir reiks per naujo rinkt?
peast[MS]>> taip, bus panaikintos komandos, paskelbsime pradžią oficialiai, manau, šį savaitgalį.
Vėl nežinomybė ką imt pirmajam etapui.
Aj jo, svarbu: Ar keisis kainų skaičiavimo formulė? Ar liksime prie tos pačios nesąmonės?
Galetu matytis kiekviename etape pelnyti taskai (uz varikli tiek, uz pilota tiek ir t.t.), o ne tik bendra suma. Ar galit padaryti kiekvieno etapo kainu archyva?
Nu galėtumėt nejungti Tago su Renault
gliuk> Ar bus kokių pokyčių taisyklėse? Gal atsiras galimybė atlikti 3 keitimus? Padidėtų intriga ir konkurencija, nes, prašovus su pasirinkimais, būtų galima labiau atnaujinti komandą ir atsirastų daugiau šansų kilti aukštyn. Atsiliekantys žaidėjai turėtų didesnius šansus pasivyti lyderius. Kova tikrai paaštrėtų, nes dabar taisyklės orientuotos į tai, kad jei pradžioj nuspėji favoritus ir tamsiuosius arkliukus, tai ir būsi prie lyderių, o pirmuose keliuose etapuose suklydę žaidėjai iškart gali laidoti žaidimą, nes laimėti nebetenka šansų. Žodžiu, būtų tokie trijų keitimų pliusai: 1) didesnė intriga ir konkurencija;
2) didesnės galimybės atsilošti ir neleisti pirmaujantiems užmigti ant laurų;
3) dinamiškesnis, gyvesnis ir sunkiau nuspėjamas žaidimas. Idėjos kritikams noriu priminti, kad sąlygos būtų lygios visiems ir nesąžiningo pranašumo neįgautų nei vienas žaidėjas. Kaip manote?
HnrS>> išliks tokia pat kainų skaičiavimo formulė. Nematau, jokio pasiūlymo bei pagrindimo tavo kometare, kaip ir kodėl reikėtų ką nors keisti. tik pasyvią agresiją..
evbi>> skamba logiškai, pasitarsiu dar su kitais ir greitu laiku pranešiu, ką sugalvojome.
gliuk, kainų intertiškumas man nepatinka. :) Jei Hamiltonas praėjusiame etape prarado 3 milijonus, kodėl jis negali tiek pat uždirbti sekančiame? Kodėl piloto pasirodymas praėjusiame etape turi paveikti pasirodymo šiame - kainą?
evbi, dėl 3 keitimų nesutinku. Nereikia to. 75% komandos sudėties pakeitimui yra per daug. Jei ką ir keist dėl pakeitimų skaičiaus, tai tiesiog duot 40 pakeitimų per visą sezoną (nuo antro iki paskutinio etapo). Padidėja strategijos galimybių (viename etape gali sunaudot 4 pakeitimus, kitame turėsi nieko nekeist, ar keist po vieną, kad sutaupyt tuos pakeitimus), galimybė atsitiesti ir t.t.
HnrS> Kainų inertiškumas tau nepatinka, bet komandų sudėčių inertiškumas, jei liks du keitimai etapui, patinka? Sakai, kad 75 proc. elementų pakeitimo etapui (juk nebūtina tiek keisti, jei nematai reikalo) yra per daug, bet nepateiki jokių argumentų, kodėl. Pliusų tikrai būtų daugiau nei minusų. Nors šiaip tavo idėja dėl 40 keitimų sezonui ir galimybė juos eikvoti savo nuožiūra irgi verta dėmesio ir diskusijų :) Bet kuriuo atveju, 2 keitimai kiekvienam GP naudingi tik žiūrint iš lyderių pozicijų. Žodžiu, yra du variantai pagyvinti žaidimą:
1) 3 elementų keitimo galimybė vienam GP (vietoje buvusių dviejų);
2) 40 keitimų limitas (skaičius gali būti diskusijų objektas) visam sezonui, paliekant galimybę po kiekvieno etapo atlikt kiek nori pakeitimų, bet rizikuojant sezono gale neturėti nei vieno keitimo galimybės, jei limitas bus išeikvotas anksčiau. Tiek vienas, tiek kitas variantas, manau būtų geriau nei likti prie senos dviejų elementų keitimo kvotos vienam etapui. :)
https://www.dropbox.com/s/8jt1z5dvl5d40u2/Formula1%202016.xlsx?dl=0
2016 metams statistikai ir taškams skaičiuot.
Dėl kainų, praeities rezultatų naudojimas kainų skaičiavime padeda išvengti situacijos, kai vienas atsitiktinumas per vienas lenktynes visiškai nulemia kainą. Kaip smarkiai istorija turi įtakoti kainą, yra kitas reikalas, bet čia tikslios formulės pateikti nežadame.
Dėl pakeitimų, o kaip jums tiktų toks variantas: po pirmo etapo 4 pakeitimai - nes pirmas etapas vis tiek šiokia tokia loterija. Po kiekvieno kito etapo +2 pakeitimai. Jei neišnaudoji, pakeitimai kaupiasi?
gliuk> na, toks variantas būtų kompromisinis ir geresnis nei palikti ankstesnę tvarką, bet įdomumo prasme turbūt įdomiausia būtų turėti fiksuotą dviženklį skaičių keitimų visam sezonui, kurį būtų galima eikvoti, kaip nori. Daug pradžioje keitę liktų be pakeitimų sezono gale ir atvirkščiai :) Atsirastų strategavimas ne tik komandų sudėtimis, bet ir eikvojant ar taupant keitimus :)
Evbi, ne ne čia ne tas dalykas, kurį reikia keist. Su keitimais yra daugmaž viskas ok. O šiaip visai idomi sudetis gali gautis - Massa, Bottas, Williams, Honda
Dabar pagalvojau, kad gliuk siūlomas variantas gal ir būtų išmintingiausias, nes fiksuotas skaičius visam sezonui būtų sunkiai suderinamas su esančia galimybe atšaukti pakeitimus.
man tai tiktu. but idomiau galetum visus komponentus pakeist.
Okey, okey. Nebesiginčysiu dėl kainų formulės. Bet greituoju būdu „prametus“ 2015 SK temą spėju galima pamatyti ne vien mano nepasitenkinimus :) Dėl keitimų.. Evbi pasiūlyta 3 keitimų strategija vistiek man atrodo per didelė. Didelis apribojimas - vienas iš šio žaidimo įdomiausių dalykų. Atsitiesimui tuos 3 (ar net 4) pakeitimus būtų galima padaryt kokį.. 2 kartus per sezoną. Nors aišku.. Daugiau galimų keitimų = daugiau galimų klaidų. Tiek sunkų startą turėjusiam dalyviui, tiek pasisekusį. Gliuk pasiūlytas variantas - įmantrus ir įdomus, kuriam neprieštaraučiau. Na, o manoji neturėtų pjautis su galimybe atšaukti pakeitimus :?
ok, padariau, kad keitimai būtų sumuojami. po pirmo etapo 4, po visų kitų +2. HnrS pasiūlymas irgi veiktų, kol kas nors nepradėtų skųstis po pusės sezono :)
Tai jau galima pradėt deliotis komandą ? nereikės dar kartą perrrinkinėt ? :D
Jei nepasirenki vieno piloto, variklio ar komandos - no problem? Nebus bajerių, kad išvis taškų negausim?
ecOr> taigi taisyklėse aiškiai parašyta, kad visi komponentai turi būti pasirinkti. :D
Im too cool for taisyklės. Bet ačiū:)
Pirma kart losiu. Kainos tai dideles :)
Pas mane Bottas - Massa - Williams - Honda
Bottas - Massa - Torro Roso - Ferrari
tai aš taip ir nesupratau, šiemet renault važiuoja su mersų varikliais ar su savo?
Tu Vytautas> su savo.
Ačiū už info
Kodel neleidzia atsaukti pakeitimu?
Nes dar tik pirmasis etapas?
Mario> Nes dar tik pirmas etapas, plius turi 99 pakeitimo galimybes, tad atšaukimas pradžioj neaktualus.
Dekui uz paaiskinimus :)
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |