T. Hellmundas: mes nesugebėjome nupirkti „Manor“

T. Hellmundas: mes nesugebėjome nupirkti „Manor“
logo 2017 Vasario 19 d. 06:50, Manor
Tavo Hellmundas – žmogus, gerai žinomas „Formulės-1“ pasaulyje. Būtent jis 2010 metais sudarė sandorį su Bernie Ecclestone dėl JAV GP etapo organizacijos Ostine, kuris dabar yra vienas ryškiausių ir įdomiausių F-1 renginių per visą sezoną.

Beje, po metų darbo šiame projekte T. Hellmundas iš jo išėjo, nes nesutarė su investuotojais, bet vėliau jis suvaidino labai didelį vaidmenį į F-1 kalendorių įtraukiant Meksikos GP etapą.
Per pastaruosius septynerius metus į jį kreipėsi įvairiausi investuotojai, kurie norėjo nupirkti kurią nors „Formulės-1“ komandą, tačiau visiems jis atsakydavo kategoriškai: „Nedarykite to“. Bet neseniai jis pats išreiškė norą pirkti „Manor“ komandą, bet iš to nieko neišėjo. Apie tai, kaip viskas vyko, amerikiečių verslininkas papasakojo interviu „Austin American- Statseman“ laikraščiui.
T. Hellmundas derybas dėl „Manor“ pirkimo vedė ilgiau nei metus, buvo surinkęs investuotojų grupę, į kurią įėjo Niujorko, Floridos, Kanados ir Meksikos investuotojai.
„Visi investuotojai turėjo savo tikslų įdėti pinigus, – kalbėjo Hellmundas. – Pradinėje stadijoje mes į projektą norėjome įtraukti ir Lewiso tėvą Anthoni Hamiltoną. Mes turėjome du bandymus. Iš pradžių, prieš pusantrų metų mes siūlėme už komandą 22 mln. svarų sterlingų.“
Bet komandos savininkas Stevenas Fitzpatrickas norėjo daugiau, juolab, kad buvo ir kitų, kurie norėjo nupirkti komandą, pavyzdžiui, Indonezijos verslininkas Ricardo Gelaelis.
Antras mėginimas buvo palyginti neseniai, kai jau tapo aišku, kad į „Formulę-1“ ateina nauji savininkai iš „Liberty Media“. Ir T. Hellmundas kartu su partneriais net pradėjo kurti planą, pagal kurį „Manor“ komanda pee metus surinktų 95-100 mln. eurų biudžetą.
„Mes ieškojome galimybės susitarti dėl partnerystės su vienu iš automobilių gamintojų – su „McLaren“ arba su „Honda“, ta proga jau buvo surengtas ne vienas susitikimas, – aiškino Hellmundas. – Tokiu būdu buvo galima gauti variklius su nuolaida ir paimti vieną jų pilotą, mat gamyklinės komandos yra linkusios sumokėti po 5 mln. eurų už tai, kad bolidą vairuotų perspektyvus jų lenktynininkas. Antrąją mašiną būtų buvę galima patikėti susimokėjusiam pilotui, kuris sugebėtų už sezoną sumokėti 12-15 mln. eurų“.
Bet svarbiausia, kad Hellmundas planavo gauti maždaug 15 mln. JAV dolerių prizinių pinigų, tikėdamasis, kad „Manor“ 2016 metus užbaigs 10 Konstruktorių taurės vietoje. Tačiau galiausiai „Sauber“ pilotas Felipe Nasras Brazilijoje finišavo 9 vietoje ir „Manor“ atsidūrė už dešimtuko ribų ir taip buvo atimta galimybė šiai komandai gauti prizines išmokas iš FOM.
„Viskas iš pradžių klostėsi taip, kaip mes ir planavome, bet po to buvo Brazilija, – sakė amerikiečių verslininkas.- Mes jautėme, kad gali ateiti kritinis laikas, kai užsiimti 2017 m. bolido važiuoklės kūrimu bus per vėlu. Be to, per pusantrų metų mūsų investuotojai pavargo nuo derybų, kadangi reikalai nejudėjo...“
Viskas užsibaigė tuo, kad sausio pradžioje „Manor“ komandai buvo paskelbtas išorinis valdymas, o sausio 27 d. komanda oficialiai baigė savo egzistavimą. „Formaliai bet kuris pasaulio čempionato dalyvis turi teisę praleisti tris etapus ir grynai teoriškai „Manor“ dar gali sugrįžti iki balandžio 30 d. ir startuoti Rusijoje, bet tai panašu į stebuklą – jei atsirastų ekipos gelbėtojas. Tačiau T. Hellmundas netiki tokiu scenarijumi.
„Gaila, bet visi „Manor“ darbuotojai liko be darbo,“ – neįvykusio sandorio rezultatus susumavo jis, apgailestaudamas, kad šis projektas nepavyko.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983