T. Wolfas: jaudina, kad taisyklių atsiranda vis daugiau

T. Wolfas: jaudina, kad taisyklių atsiranda vis daugiau
logo 2016 Spalio 24 d. 06:50, Daimler
„Mercedes“ komandos vadovo Toto Wolffo nuomone, būtų daug geriau, jei pilotais turėtų galimybę vienas su kitu išsiaiškinti santykius trasoje, o jei ko nors tai netenkina – per atskirus pilotų susirinkimus. Priešingu atveju „Formulėje-1“ taisyklių bus kur kas daugiau nei jų reikia...
- Naktį į šeštadienį jūsų komanda pažeidė vadinamąją komendanto valandą, kadangi ant Lewiso Hamitono mašinos buvo keičiama visa kuro sistema. Su kuo tai susiję?
- Sprendžiant iš telemetrijos duomenų, viskas veikė ne visai taip, kaip turėtų. Viena iš mūsų užduočių yra ta, kad mes abiems pilotams privalome suteikti patikimus bolidus, kad jie galėtų kovoti dėl titulo trasoje ir turėtų vienodas sąlygas.
Todėl mes nutarėme pakeisti visą kuro sistemą, nors gal būt tai buvo ir perteklinė atsargumo priemonė. Aš negaliu detaliau papasakoti, su kuo buvo susijusi ši problema, bet šį sezoną mes turėjome per daug patikimumo problemų, todėl imamės prevencinių veiksmų.
- Ar jau pavyko pilnai išsiaiškinti, kodėl sugebo Lewiso mašina Malaizijoje?
- Ne, kol kas mes iki galo taip ir nesuprantame, kodėl vidaus degimo variklis ten sugedo. Tyrimas yra tęsiamas toliau, bet konstruktyviai šiuolaikinės jėgainės yra tiek sudėtingos, kad kartais tai labai apsunkina surasti tikrąsias gedimo priežastis.
- Pilotų rinkoje vyksta savotiški persistumdymai, tarp kurių kalbama ir apie galimus Pascalio Wehrleino bei Estebano Ocono, „Mercedes“ jaunimo mokyklos narių, perėjimą į kitas komandas. Kaip pakomentuosite tokią situaciją?
- Dar yra keletas laisvų vietų, dabar mes vedame derybas su keliomis komandomis. Galima kalbėti apie keletą įmanomų variantų, iš vienos pusės – norisi kuo greičiau apsispręsti, iš kitos – jokio rimto spaudimo iš niekur nėra. Paprasčiausiai mes turime geriau suprasti, kas vyksta pilotų rinkoje....
- Ar kalba eina tik apie komandas, kurios naudoja „Mercedes“ jėgos agregatus ar ir apie kitas komandas?
- Toks faktorius, kaip varikliai, čia taip pat turi įtakos. Bet aš manau, kad abu pilotai – tiek Pascalis, tiek Estabanas yra nusipelnę vietos „Formulėje-1“, todėl mes stengiamės, kad jie abu pasiliktų F-1 pasaulio čempionate ir gautų šansą tobulėti.
- Šį savaitgalį F-1 taisyklės buvo pakeistos, nuo dabar pilotams yra uždrausta keisti važiavimo kryptį stabdant. Kadangi taisykles kuria žmonės, kurie patys nevairuoja bolidų, tuo tarpu nurodinėja pilotams, kaip reikia važiuoti, kas galima, o kas – ne... Ar jums neatrodo, kad taisyklių tampa vis daugiau ir daugiau...
- Mane tai jau pradeda erzinti. Arba jūs įvedate labai aiškias taisykles, arba leidžiate lenktynininkams varžytis trasoje, galvodami, kad jie patys išsiaiškins vienas su kitu. Jei kažkas skundžiasi, kad Maxas Verstappenas važiuoja per daug agresyviai, reiškia, kad pilotai tai turi aptarti savo susirinkime. Arba jie suras sprendimą, arba ne. Jei jie negalės surasti bendro susitarimo, reiškia reikia įvesti aiškią taisyklę, kad ji nebūtų traktuojama dviprasmiškai. Kaip ir bet kuriuo atveju, čia reikia aiškumo.
Arba jie tegul kovoja trasoje – kodėl mes turime viską reguliuoti ir kažką apginti? Asmeniškai man labiau patinka, kai pilotai stoja į dvikovas.
- Bernie Ecclestone dar kartą pakartojo, kad nelaikytų Nico Rosbergo geru pasaulio čempionu ir norėtų, kad titulas vėl atitektų Lewisui Hamiltonui. Kaip jūs tai pakomentuosite?
- Mano galva, čempionu turi tapti tas lenktynininkas, kuris sezono pabaigoje surinks daugiau taškų. Jis bus vertas titulo ir turės būti įvairiapusiškai apdovanotas.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794