T. Wolffas kalbas apie taisyklių pakeitimą vadina absurdiškomis

T. Wolffas kalbas apie taisyklių pakeitimą vadina absurdiškomis
logo 2014 Balandžio 06 d. 13:58, Mercedes
„Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas teigia, kad „Red Bull“ ir „Ferrari“ spaudimas keisti naująsias „Formulės-1“ taisykles yra nesąmonė. „Red Bull“ norėtų, kad būtų panaikintas kuro padavimo ribojimas, o „Ferrari“ prašo padidinti kuro kiekį arba sutrumpinti lenktynes.
T. Wolffas buvo griežtas: „Visa ši diskusija yra absurdiška. Taisyklės yra taisyklės. Jei jau norima keisti taisykles, tai geriausia daryti nuo kitų metų, bet aš nemanau, kad taip įvyks.“
Nuo pat naujųjų hibridinių variklių pristatymo netyla kalbos, ar bolidų skleidžiamas garsas yra pakankamas, ar kuro ekonmija tinka F-1. Taip pat nemažai diskutuojama, ar jutikliai matuojantys kuro padavimą yra tikslūs.
„Ferrari“ prezidentas Luca Di Montezemolo prilygino F-1 važiavimui taksi, o „Red Bull“ techninis vadovas Adrianas Newey teigė, kad naujosios taisyklės buvo įvestos gerai neapgalvojus.
T. Wolffas nesutinka su tokiais pasisakymais: „Nuo praeitų metų mes atsiliekame tik 0,8 sek. nepaisant to, kad bolidas yra sunkesnis, prispaudžiamoji galia yra sumažejusi 25%, o padangos yra žymiai kietesnės.“
„Sezoną pradėjome su 30% efektyvesniu automobiliu, kuris sunaudoja 30% mažiau kuro, turi daugiau galios, didesnį sukimo momentą ir išvysto didesnį greitį tiesiosiose. Taigi, apie ką mes kalbame? Mes dalyvaujame techninėje revoliucijoje, o savo kalbomis teršiame F-1 vardą“.
Žurnalistai paklausė T. Wolffo, ar šis nesijaudina, kad „Red Bull“ ir „Ferrari“ prašydami taisyklių pakeitimų siekia panaikinti „Mercedes“ atotrūkį. „Jei toks yra planas, tada neturėtų būti žeminamas F-1 vardas. Tuomet reikėtų sakyti, kad „Mercedes“ savo darbą padarė geriau, jų variklis efektyvesnis. Įdomus faktas, kad variklių gamintojai sako, jog bolidas nėra pakankamai greitas su 100 kg kuro, todėl reikėtų pridėti dar 10 kg. Nors turėtų atsiprašyti, kad nesugebėjo padaryti savo darbo. Visa ši diskusija yra absurdiška“, – tvirtino „Mercedes“ ekipos vadovas.
T. Wolffas sutinka dėl nusiskundimų garsu: „Mes turime įsiklausyti į fanų nuomonę ir manau, kad garso trūkumas yra svarbus klausimas. Jei tai yra problema, mes turėtume ją spręsti.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983