T. Wolffas: hiperminkštosios - tik vienam greitam ratui skirtos padangos

T. Wolffas: hiperminkštosios - tik vienam greitam ratui skirtos padangos
logo 2018 Kovo 16 d. 01:07, Pirelli/LAT Images

Mercedes“ vadovas Toto Wolffas paaiškino, kodėl ekipa Barselonoje vykusių F-1 bandymų metu visiškai nenaudojo minkščiausios sudėties „Pirelli“ padangų.

Lewisas Hamiltonas ir Valtteri Bottas bandymus baigė nuo geriausio Sebastiano Vettelio rezultato atsilikę daugiau nei sekunde. Tiesa, nė vienas iš „Mercedes“ pilotų net nebandė įveikti vieno greito rato su hiperminkšotosiomis padangomis.

„Mes nusprendėme nenaudoti hiperminkštųjų padangų, nes mūsų nuomone tokios padangos yra tinkamos įveikti tik vieną greitą ratą. Tuo tarpu bandymų metu mes norėjome surinkti kuo daugiau informacijos ir rasti geresnius bolido nustatymų variantus“, - pasakojo „Mercedes“ vadovas.

„Hiperminkštosios padangos tiesiog yra minkštesnės padangos nei ultraminkštosios. Tai kvalifikacinės padangos. Mes norėjome kuo daugiau laiko praleisti trasoje, o ne bandyti kuo greičiau įveikti vieną trasos ratą.“

„Manau, kad hiperminkštosios padangos bus skirtos tik kvalifikacijai. Išvažiavus į trasą bus galima įveikti kelis ratus, o po to reikės stengtis tiesiog išgyventi.“

T. Wolffas mano, kad laiko skirtumai tarp padangų bus daug mažesni nei skelbia „Pirelli“.

„Bandymų metu pastebėjome, kad greičio bei sukibimo skirtumas tarp padangų yra gana mažas. Tarp vidutinio kietumo ir minkštų, minkštų ir superminkštų, superminkštų ir ultraminkštų skirtumai buvo labai maži, apie 1-2 dešimtąsias sekundės dalis. O tam tikrais atvejais nebuvo jokio skirtumo. Vertinant kai kurių komandų rezultatus, pavyzdžiui „Williams“, nebuvo jokio skirtumo.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983