„
Mercedes“ autosporto direktorius ir vienas iš komandos vadovų Toto Wolffas įsitikinęs, kad į F-1 kitąmet sugrįšianti „Honda“ informacijos apie vokiečių variklius gaus iš juos naudojančios „McLaren“.
Šiemet „Mercedes“ yra atsidūrusi gana keistoje situacijoje. Variklių gamintojas iš Vokietijos tiekia savo motorus ir visą su jais susijusią informaciją „McLaren“ komandai, kuri jau yra įsipareigojusi nuo 2015 m. naudoti „Honda“ variklius.
„McLaren“ lenktynių direktorius Ericas Boullier kalbėdamas su žiniasklaidos atstovais griežtai pareiškė, kad komanda motorų gamintojai iš Japonijos neperdavė jokios informacijos apie konkurentų techniką.
T. Wolffo teigimu, kvaila tikėti, jog konkurentai negaus jiems rūpimos informacijos.
„Esu įsitikinęs, kad visa informacija, kurią gauna „McLaren“ yra perdudama „Hondai“, – sakė „Mercedes“ atstovas.
„Jie gauna informaciją apie tai ko reikia, kad būtų užtikrintas geras aušinimo, hidraulikos bei elektronikos darbas. Visa tai yra perduodama į kitas rankas.“
T. Wolffas tikisi, kad „McLaren“, kuri praeityje už dalyvavimą šnipinėjimo skandale buvo nubausta 100 mln. JAV dolerių bauda, vis dėlto neperžengs leistinos ribos.
„Mes puikiai žinome kokia informacija gali būti atskleista, o kokia ne. Tikiuosi, kad jie vertina mūsų partneryste ir konfidencialumą.“
Austras pridūrė, kad net ir gaudama tam tikrą informaciją apie varžovų techniką „Honda“ yra toli gražu ne pačioje geriausioje situacijoje.
„Honda“ turi tam tikrą trūkumą. Į sportą ji sugrįš tik kitais metais, tuo tarpu mes visi savo variklius jau būsime sėkmingai išbandę lenktynių trasose.“
T. Wolffas mano, kad kitais metais „Mercedes“, „Ferrari“ ir „Renault“ skirs mažesni skirtumai.
„Mūsų koncepcija yra visiškai kitokia, tačiau kiti tikrai mus stipriai pasivys, kadangi jie turi informacijos apie mūsų variklio darbą. Kitais metais skirtumai tarp komandų tikrai bus mažesni nei yra dabar.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).