T. Wolffas: L. Hamiltonas paprasčiausiai suklydo

T. Wolffas: L. Hamiltonas paprasčiausiai suklydo
logo 2014 Liepos 06 d. 11:55, Mercedes
Kvalifikacijoje „Mercedes“ pilotai priėmė iš esmės priešingus sprendimus – L. Hamiltonas nusprendė nebaigti greito rato dėl to, kad pirmose kvalifikacijos dalyse trasa buvo pernelyg šlapia, o N. Rosbergas surizikavo ir iškovojo „pole“ poziciją. Apibendrindamas šeštadienio įvykius, „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas pareiškė, kad Lewisui paprasčiausiai nepasisekė.
- Trečioje kvalifikacijoje iš eilės L. Hamiltonas daro grubias klaidas. Kai kas iš ekspertų mano, kas britas negali susitvarkyti su savo smegenimis. Ar sutinkate su tokia nuomone?
Prisimenu savo pokalbius su žurnalistais, kai svarstėme, kodėl L. Hamiltono niekas nesugeba aplenkti, todėl negaliu sutikti, kad jis negali konkuruoti su N. Rosbergu. Manau, kad Lewisui paprasčiausiai nesiseka. Per kvalifikaciją buvo labai sudėtingos oro sąlygos, o komanda deramai neįvertino sąlygų trasoje pasikeitimų. Visi buvo nustebę, kai ji paskutinėje dalyje taip greitai pradžiuvo. N. Hulkenbergas, važiavęs pirmas, parodė geriausią laiką, nors tuo nebuvo galima patikėti. Manau, kad mes grubiai suklydome, nes antrasis sektorius buvo labai šlapias. Bet rezultatais komanda patenkinta.
Kas priėmė sprendimą netęsti greito rato – pats L. Hamiltonas ar komandos inžinieriai, pakvietę jį į boksus?
Paskutinio greitojo rato pradžia buvo itin sudėtinga. Mes buvome išsitikinę, kad jei pilotai su „slick“ padangomis sieks geriausio laiko, būtinai išlėks iš trasos, nes ji buvo labai šlapia. Antra vertus, N. Rosbergas atsidūrė sudėtingoje padėtyje, nes jis pradėjo greitą ratą likus dviem sekundėms iki sesijos pabaigos. Išėjo taip, kad mūsų pilotai važiavo visai greta, o tai nėra gerai komandai. Esant sudėtingoms sąlygoms, mes leidžiame patiems sportininkams spręsti, ar verta tęsti greitąjį ratą. L. Hamiltonas pats nusprendė grįžti į boksus. O kai supratome, kad trasa pakankamai išdžiuvusi, jau buvo per vėlu.
- Ar L. Hamiltono sprendimas važiuoti į boksus buvo teisingas?
Iš principo tai teisingas sprendimas, nes antrasis sektorius buvo labai šlapias ir buvo neįmanoma prognozuoti, kad trečiasis sektorius taip greitai išdžius. Niekas negalėjo prognozuoti, kokia yra trečiojo sektoriaus danga – o tai duoda beveik 2 sek. skirtumą.
- Kodėl jūsų pilotai taip vėlai buvo išleisti į trasą, juk tai buvo rimta rizika tokiomis oro sąlygomis?
Silverstone buvo itin sunki sesija, kurioje suklysti buvo lengva. Prisiminkime, kokios komandos apskritai nepakliuvo į antrąją jos dalį, nors ten dirba profesionaliausi specialistai. Manau, kad mūsų inžinieriai abu pilotus į trasą išleido tinkamiausiu laiku ir mes pasirodėme geriau už kitas komandas. Nors pasirodėme ne idealiai, negaliu sutikti, kad mes smarkiai suklydome.
- Pagal nepatvirtintą informaciją, „Lotus“ kitais metais naudos „Mercedes“ variklius. Ką galite apie tai pasakyti?
Nemanau, kad čia galima ką nors komentuoti. Dabar mes tiekiame variklių sistemas keturioms komandoms ir visa mūsų struktūra paskaičiuota būtent tokiai situacijai. Būtų sunku šią struktūrą išardyti ir didinti partnerių skaičių.
- Šiais metais jums kaip komandos vadovui teko atsidurti tarp dviejų ugnių – du vaikai pešasi dėl žaislų, o jums tenka tėvelio vaidmuo. Kaip su tuo susitvarkote, nes abu vaikai nori skirtingų žaisliukų?
Esu pernelyg jaunas, kad būčiau jų tėveliu (juokiasi). Manau, jei jūs vadovaujate tokiai organizacijai kaip „Mercedes AMG“, turite suprasti, ko nori jūsų vaikinai. Tiek Nico, tiek Lewisas yra „pasikrovę“ rimtai kovai, o mes privalome žinoti, kokias sąlygas jiems suteikti. Komandoje yra du pilotai „numeris vienas“, abu kovojantys dėl čempiono titulo. Manau, kad man pavyksta su abiem gerai bendrauti. Labai daug kalbu su abiem, tam skiriu itin daug savo brangaus laiko. Manau, kad tarp mūsų išlieka gana profesionalūs santykiai. Abu jie žino, kad už nugaros yra be galo daug profesionalių žmonių ir jie tai vertina.
- Sebastianas Vettelis buvo labai greitas kvalifikacijoje. Ar baiminatės „Red Bull“ konkurencijos?
- Mes prieš kiekvieną etapą tobuliname bolidą ir jei to nedarytume, varžovai mus pavytų. Dabartinę situaciją galima vertinti iš dviejų pusių – optimistinės ir pesimistinės. Dabar „Red Bull“ pilotai labai greiti, Austrijoje stebino „Williams“ pilotai, todėl mes daug laiko praleidome aiškindamiesi priežastis, kodėl taip yra. Manau, kad panaši situacija pasikartos – tai viena, tai kita komanda mums sudarys rimtą konkurenciją. Todėl mes negalime sustoti vietoje ir privalome pasitempti.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553