T. Wolffas: mums teks imtis nepopuliarių priemonių

T. Wolffas: mums teks imtis nepopuliarių priemonių
logo 2016 Liepos 04 d. 06:55, Daimler
„Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas labai nepatenkintas dėl incidento paskutiniame Austrijos GP etapo rate tarp Lewiso Hamiltono ir Nico Rosbergo ir neatmeta, kad ekipai teks imtis labai nepopuliarių veiksmų – imtis komandinės taktikos.
- Visi, kurie matė incidento tarp Lewiso ir Nico vaizdo įrašą, yra įsitikinę, kad Rosbergas vairą į dešinę turėjo paskuti kur kas anksčiau. Ką jūs apie tai manote?
- Išvažiuojant iš 1 posūkio, Nico mašinoje sugedo „brake-by-wire“ sistema, todėl jo bolidas jau tada turėjo gedimą. Kai jis gynė savo trajektoriją įvažiuojant į 2 posūkį, jis galėjo pasilikti vidinėje trajektorijoje, bet kadangi stabdžiai tuo metu jau dirbo netvarkingai, tuo momentu ir prasidėjo visos problemos. Nico bandė važiuoti šiame posūkyje lygiai taip pat, kaip jis jį įveikdavo ir anksčiau, kai elektronika dirbdavo normaliai, bet jam tai šįkart nepavyko.
- Tarkime, kad stabdžiai tikrai buvo netvarkingi, bet Rosbergas visai nepasuko vairo, kai tą reikėjo daryti, jis net nepabandė. Atrodo, kad atsakomybę už šį incidentą teks suversti ant Rosbergo pečių...
- Gali būti, bet tai yra lenktynės. Susiduriančių bolidų vaizdas visada būna nemalonus. Visada norisi to išvengti ir man visai neįdomu spaudai komentuoti eilinės avarijos tarp komandos pilotų aplinkybių. Bet mus dabar teks išsiaiškinti dėl šio įvykio pasekmių.
- Ar jums neatrodo, kad komanda galėjo pasielgti kitaip – leisti Lewisui aplenkti Nico dėl geresnės taktikos ar bent pabandyti tai padaryti?
- Iš pradžių mes palikome Lewisą trasoje, kadangi galvojome, kad vieno sustojimo taktika leis greičiau įveikti visą distanciją. Lewisas tuo metu pirmavo, todėl turėjo teisę gauti geresnį taktinį variantą. Mes matėme, jog „Ferrari“ elgiasi lygiai taip pat ir S. Vettelio atveju, bet viskas užsibaigė tuo, kad susprogo Sebastiano padanga. Kai mes supratome, kad būtina pereiti prie 2 sustojimų, tuomet Lewisui prasidėjo sunkumai...
- Bet viskas galėjo užsibaigti abiejų „Mercedes“ mašinų pasitraukimu iš lenktynių – kaip jūs numatote elgtis ateityje? Gal taikysite komandinę taktiką?
- Jei abu bolidai pasitrauktų, kaip tai jau buvo Barselonoje, mes būtumėme atsidūrę idiotiškoje padėtyje – tai būtų didelė nepagarba 2500 specialistų darbui, kurie negaili jėgų, ruošdami mašinas lenktynėms. Todėl atėjo laikas panašiems įvykiams padėti tašką.
- Ką jūs bandysite daryti šioje situacijoje?
- Panašu, kad kalbos jau nepadeda, todėl mes turime apsvarstyti visus variantus, įskaitant ir tokią nepopuliarią priemonę kaip komandinė taktika. Viskas dabar bus apsvarstyta, nes tai yra vienintelė išeitis iš šios absurdiškos padėties. Aš nekenčiu komandinės taktikos, dėl žiūrovų mes leidžiame savo pilotams varžytis tarpusavyje, bet jei kiekvienos lenktynės užsibaigs avarijomis tarp ekipos kolegų, tai mus to nereikia. Jei tu prarandi pergalingą dublį ir vietoje pirmų dviejų vietų tu užimi tik 1 ir 4-tą bei prarandi daug taškų – tai mūsų netenkina.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794