T. Wolffas: nuo 2017 m. didinti prispaudžiamąją jėgą - prastas sprendimas

T. Wolffas: nuo 2017 m. didinti prispaudžiamąją jėgą - prastas sprendimas
logo 2016 Balandžio 10 d. 09:35, Pirelli
Vienas iš „Mercedes“ vadovų Toto Wolffas mano, kad siekiant nuo kitų metų padidinti prispaudžiąją jėgą yra daroma didelė klaida.
Nuo 2017 m. taisyklės „Formulėje-1“ gali stipriai pasikeisti. Siekiama padaryti taip, kad bolidai būtų iki 5 sek. greitesni nei yra dabar. Naudojant platesnius priekinį ir galinį sparnus, norima padidinti prispaudžiamąją jėgą.
„Mercedes“ pilotas Lewisas Hamiltonas yra išsakęs nuomonę, kad reikia didinti ne aerodinaminį, o mechaninį sukibimą. T. Wolffas sutinka su brito nuomone.
„Pilotai negalės važiuoti vienas paskui kitą“, – sakė T. Wolffas.
„Kuriame taisykles, kurios padidins prispaudžiamąją jėgą. Pasėkmės bus tokios, jog vienas pilotas negalės važiuoti paskui kitą. Dabar yra taip, jog sportininkui važiuojant arti savo varžovo, jo bolidas praranda prispaudžiamąją jėgą. Puikų pavyzdį matėme Melburne, kur Lewisas važiavo paskui Maxą. Kitais metais situacija bus dar prastesnė.“
„Didinti prispaudžiamąją jėgą yra klaida. Mums patinka iššūkiai. Tačiau kalbant apie F-1 ir lenkimus, prispaudžiamosios jėgos didinimas yra itin prastas sprendimas.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794