T. Wolffas: pilotai turi priėjimą prie kolegos telemetrijos duomenų

logo 2014 Birželio 04 d. 18:12, Daimler
Kai kurios komandos ėmė naudoti „Twitter“ tinklą kaip bendravimo su fanais priemonę. Šįkart į internautų klausimus atsakė „Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas.
- Ar po lenktynių Monake Lewisas ir Nico bendravo tarpusavyje?
- Ne. Jie išsivažinėjo į skirtingas vietas, bet tame nėra nieko nuostabaus.
- Kokie santykiai dabar tarp jūsų pilotų, ar jie tikrai labai pašliję?
- Ne, jie nėra tokie blogi kaip daugeliui atrodo.
- Monake L. Hamiltonas skundėsi, kad komandoje tėra vienas žmogus, kuris rūpinasi strategija. Ar žadate ką nors keisti?
- Antro žmogaus kol kas neieškosime. Mums atrodo, kad komandoje yra viskas, kas leidžia siekti pačių aukščiausių rezultatų.
- Ar spauda neišpūtė skandalo po N. Rosbergo klaidos kvalifikacijoje, dėl kurios reikia spręsti iškilusias problemas?
- Mūsų komandoje nėra jokių problemų. Spaudos užduotis ta, kad jai reikia ieškoti įdomių faktų. O mūsų uždavinys – rinkti taškus čempionate.
- Jei L. Hamiltonas būtų nepaisęs komandos strategijos ir į boksus būtų įvažiavęs dar prieš pasirodant saugos automobiliui, ar jam būtų pakeistos padangos?
- Pilotai neturi teisės patys spręsti, kada važiuoti į boksus. Jei kuris nors netikėtai užvažiuotų į boksus, paprasčiausiai jam nebūtų paruoštos padangos.
- Per visą savaitgalį Monake N. Rosbergas nepadarė nė vienos klaidos. Kodėl atsitiko taip, kad jis suklydo per greitąjį L. Hamiltono ratą?
- Kai pilotai važiuoja pilna jėga, padaryti klaidą nesunku.
- Ką darote, kad komandoje nepasikartotų Sennos-Prosto priešprieša?
- Pas mus nieko panašaus nėra ir nebus.
- Komandoje važiuoja britas ir vokietis, ar jūs kaip vokietis labiau padedate savo tautiečiui?
- Ne, pirmaus tas, kuris bus greitesnis. O aš, beje, esu austras.
- Kodėl, beje, N. Rosbergas per kvalifikaciją iš boksų visada išvažiuoja pirmas?
- Prieš kiekvieną etapą pilotai patys renkasi, kuris išvažiuos pirmas, o kuris – antras.
- Kokiose trasose „Mercedes“ pilotai bus labai greiti?
- Mes negalime nuspėti ateities ir visuomet rengiamės tam, kad komanda pasirodytų kuo geriau.
- Ar Lewisas matė N. Rosbergo telemetrijos duomenis, kai pastarasis padarė klaidą?
- Žinoma, abu pilotai turi priėjimą prie komandos draugo telemetrijos duomenų.
- Kodėl per lenktynes vengiate taikyti komandinę taktiką?
- Tokia yra „Mercedes“ lenktyninė filosofija. Mes leidžiame abiems pilotams žaisti su savo žaislais su viena sąlyga – kad jie nelaužys vienas kito žaislo.
- Kam reikia reguliuoti bolido parametrus tuo momentu, kai pilotai kovoja tarpusavyje dėl lyderio pozicijos. Ar jie žino ką daryti, kad nepatirtų avarijos?
- Kai ką jie žino, o kai ko – ne. Jie nežino, kada pradeda viršyti degalų sąnaudų grafiką ir kuomet galima sugadinti variklį.
- Kodėl pilotai turi priėjimą prie konkurento telemetrijos duomenų? Juk kai vysta tokia aštri kova, šie duomenys turėtų būti slapti?
- Telemetrijos duomenų apsikeitimas mums leidžia judėti į priekį.
- Bahreine ir Ispanijoje N. Rosbergas turėjo gerą strategiją ir turėjo šansą aplenkti L. Hamiltoną. Tačiau pastarasis neturėjo šansų aplenkti vokiečio Monake.
- Palankesnę strategiją pas mus visada renkasi tas, kas pirmauja.
- Kada jūsų sportininkai galės tapti gerais draugais?
- Niekada, juk jie yra rimti konkurentai trasoje.
- Kokie yra „Red Bull“ šansai pakovoti šiemet dėl titulo?
- Ši komanda laimėjo 4 metus iš eilės. Todėl mes turime rimtai dirbti, norėdami pirmauti prieš juos.
- Ką jums reiškia dirbti su dviem pačios aukščiausios klasės pilotais?
- Tai puiku, kadangi jie skatina vienas kitą. O jų konkuravimas leidžia mūsų bolidą padaryti dar greitesniu.
- Kada sprendžiate, kuris iš komandos vadovų po lenktynių kils ant podiumo?
- Mes tai kartu su Paddy Lowe‘u sprendžiame paskutiniame rate.
- Sklinda gandai, kad „McLaren“ jau pradėjo dirbti ties 2015 m. bolidu.
- Mes po truputį irgi tą pradedame.
- Ar prieš sezoną tikėjotės tokių gerų rezultatų.
- Ne, mūsų prognozės buvo kur kas kuklesnės. Mes tikrai negalvojome, kad pavyks pasiekti šešias pergales iš šešių galimų.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794