Toto Wolffas nesutiko su siūlymais, kad netikėtas „
Mercedes“ tempo sumažėjimas buvo nulemtas padangų slėgio pakeitimo.
Pasak vieno iš „Mercedes“ ekipos akcininkų, problemos yra labiau susijusios su specifinėmis trasos savybėmis.
„Slėgio nustatymai, kuriuos nurodė „Pirelli“, neturėjo jokios įtakos mūsų nustatymams, mes neperžengėme ribų. Tai nebuvo esminis dalykas. Manau, kad tai buvo dėl mechaninio sukibimo, kurį sugebėjome išgauti iš padangų.“
„Bolidas nepasikeitė – tai vis dar labai stiprus aerodinamiškai automobilis. Variklis taip pat nepasikeitė, todėl nėra akivaizdaus paaiškinimo, kodėl praradome tempą. Turbūt tikriausiai neradome padangoms tinkamų bolido nustatymų“, kalbėjo T. Wolffas.
„Norint gerai išnaudoti padangas reikia daug ką gerai nustatyti: bolido aukštį, sparnų atakos kampus, sukimo momentą, mechaninį balansą. Labai daug kas tai nulemia.“
[gallery id=1143 rand=rand]
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).