Tikimasi, kad sprendimas dėl „Red Bull" komandos apeliacijos bus priimtas antradienį

Tikimasi, kad sprendimas dėl „Red Bull" komandos apeliacijos bus priimtas antradienį
logo 2014 Balandžio 14 d. 19:43, Getty Images
Atrodo, jog „Red Bull“ komandai teks palaukti antradienio, kad sužinotų, ar bus patenkinta pateikta apeliacija.
F-1 lenktynių teisėjai atėmė iš „Red Bull“ piloto Danielio Ricciardo Australijos GP iškovotą antrą vietą paaiškėjus, jog sportininkas pažeidė šiemet įsigaliojusią 100 kg/h kuro srauto taisyklę. Tuo tarpu pirmadienio svarstymuose komanda neigė nusižengusi taisyklėms bei kaltino FIA dėl prastų kuro srauto daviklių, kurie anot ekipos, pateikė netikslius duomenis.
„Red Bull“ teigė, jog techninio reglamento direktyva 16.14, susijusi su kuro srauto matuokliais, yra neprivaloma, todėl ji neturėtų būti baudžiama dėl FIA nurodymų nepaisymo. Taip pat ekipa pabrėžė, kad ji nenorėjo pakenkti FIA valdymo organų autoritetui. Be to, komanda nurodo, kad neviršijo leistino kuro srauto apribojimo taisyklės.
Adrianas Newey pareiškė, kad jei komanda būtų paklususi FIA atstovo Fabrice'o Lomo nurodymams, būtų praradusi po 0.4 sek. rate bei antrą vietą lenktynėse.
„Kai į mus kreipėsi F. Lomas bei nurodė, kad naudojame per daug kuro, nesutikome su tuo. Nė viena komanda nenori sukelti ginčų, o vėliau ir gintis. Faktas yra tas, kad pasidarė aišku, jog tokiu atveju būtume praradę poziciją," – teigė „Red Bull“ technikos direktorius.
Komandos vyriausias inžinierius Paulas Monaghanas, iškviestas liudyti, sakė, kad jutiklis veikė blogai visą savaitgalį.
„Be jokio pasikeitimų bei jokių variklio charakteristikų peržiūrėjimo, kuro srauto jutiklio rodmenų tikslumas staiga pasikeitė pirmosios treniruotės metu. Likome su dviem skirtingais to pačio jutiklio parodymais ir nebuvo pateiktas joks paaiškinimas, kodėl yra gaunama skirtinga informacija,"- kalbėjo specialistas.
Tuo tarpu FIA specialistas F. Lomas neigė A. Newey tvirtinimus, jog jutiklio teikiami duomenys nepaaiškinamai šokinėjo lenktynių metu. Kitas FIA atstovas Johnas Tayloras teigė, kad „Red Bull“ komandai neturėtų būti leista nepaisyti taisyklių, kuriomis siekiama sukurti vienodas sąlygas.
„Kodėl tai svarbu? Sporte visų galimybės turėtų būti vienodos. Matavimas turėtų būti patikimas. Komanda negali pasirinkti matavimo būdo bei nuspręsti kada naudotis, o kada ne," – sakė J. Tayloras.
„Mercedes“, „Lotus“, „McLaren“, „Williams“ ir „Force India“ atstovai taip pat dalyvavo svarstymuose. „Mercedes“ komandą atstovaujantis Paulas Harrisas apibūdino „Red Bull“ veikmsus kaip grubų FIA taisyklių pažeidimą bei paragino imtis tolimesnių sankcijų, kad ekipa nekartotų to ateityje.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553