Po ketvirtadienį įvykusio F-1 Strateginės grupės susirinkimo buvo nuspręsta toliau tęsti diskusijas dėl variklio galios didinimo.
Jau kuris laikas diskutuojama apie tai, kaip padaryti šiuolaikinius F-1 bolidus įdomesnius sporto sirgaliams. Vienas iš pasiūlymų buvo didinti variklių galią iki 1000 AG. Tiesa, jei ir bus susitarta dėl pokyčių techniniame reglamente, galingesni motorai F-1 čempionate bus naudojami tik nuo 2017 m.
Įvykusio susirinkimo metu buvo sutarta, kad variklio galia turi būti didinama keičiant degalų srovės limitą bei kitus dalykus. Hibridinio V6 motoro formato neketinama atsisakyti. Variklių gamintojų buvo paprašyta pateikti savo nuomonę apie tai, ar minėtomis priemonėmis įmanoma padidinti motorų galią.
Susirinkimo metu taip pat buvo diskutuojama apie tai, kaip dar būtų galima pagerinti bolidų išvaizdą. Tad buvo diskutuojama apie prispaudžiamosios jėgos didinimą, išvaizdos keitimą bei platesnių padangų naudojimą. Tiesa, susirinkimo nariai turėjo pagalvoti ne tik apie tai, kaip pagerinti bolidų išvaizdą, bet kaip visa tai pasiekti stipriai nepadidinus išlaidų.
„Galingesni varikliai nebus naudojami iki 2017 m. Tačiau 2016 m. sirgaliai gali išvysti pakitusios išvaizdos bolidus ant kurių bus sumontuotos platesnės padangos. Kol kas diskutuojama apie tai, kokią įtaką išlaidoms gali turėti atitinkami pokyčiai“, – sakė vienas iš šaltinių.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).