Nuo 2014 m. „Toro Rosso“ komanda naudos „
Renault“ variklius, o „
Force India“ ekipa gali pereiti prie „Ferrari“ motorų, rašo vokiečių „Auto Motor und Sport“.
Žurnalo teigimu, „Red Bull“ valdomos ekipos perėjimas prie prancūziškų agregatų naudojimo jau nuspręstas – teigiama, kad jau pasirašyta tiekimo sutartis.
„Renault“ motorų naudojimas „Toro Rosso“ būtų visiškai logiškas – tuos pačius variklisu naudoja ir pagrindė „Red Bull“ ekipa, todėl būtų galima naudoti tas pačias pavarų dėžes ir KERS sistemas. Pirmąsias komanda šiuo metu gamina pati, o antrąsias perka iš variklius dabar jai tiekiančios „Ferrari“.
Galimas „Force India“ perėjimas nuo „Mercedes“ prie „Ferrari“ variklių – kol kas tik gandų lygyje. Tokio žingsnio priežastimi esą gali tapti mažesnė motoro, pavarų dėžės ir KERS įtaiso paketo – visos galios grandinės – kaina. Kita vertus, ekipa vieną vietą gali dedikuoti italų ekipos jaunųjų lenktynininkų vystymo interesams, pradėdama jau nuo Jules Bianchi priėmimo kitame sezone.
„Auto Motor und Sport“ pastebi, kad pokyčiai variklių naudotojų gretose nuo 2014 m. greičiausiai bus neišvengiami, nes įsigaliojus naujajam 1,6 l V6 turbo motorų standartui galios grandinės komplektų kainos išaugs nuo dabartinių 9-14 mln. iki 21 mln. eurų per metus.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).