„Toro Rosso“ ekipos direktorius Franzas Tostas paatviravo. Jis nevyniojo žodžių į vatą ir atskleidė, kad komanda yra nusiteikusi problemoms Spa ir Monza trasose.
2016 metais „Toro Rosso“ ekipa naudojo metų senumo „Ferrari“ variklius, tačiau šiais metais jie važiuoja su „Renault“.
Tačiau jie supranta, kad „Renault“ smarkiai atsilieka nuo „Mercedes“ ir „Ferrari“ variklių. O didelio greičio reikalaujančios Belgijos ir Italijos trasos sukels daug problemų.
„Lėti ir vidutiniai posūkiai yra tinkami mums tokiose trasose, kuriose variklis nėra prioritetas, kaip Kanadaoje, Austrijoje, Baku ir Silverstoune. Tikiuosi, kad kai būsime Singapūre, JAV ir tikėkimės Japonijoje, mes būsime konkurencingi.
Tačiau laukiu problemų Spa ir Monza, nes šiose trasose yra labai ilgos tiesiosios, kur tu privalai turėti gerą variklio jėgą, o mes žinome, kad šioje srityje atsiliekame“, - atskleidė F. Tostas.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |