Važiuoklė: Monokokas iš kompozitinių medžiagų.
Transmisija: „Scuderia
Toro Rosso“ sukurtas pavarų dėžės korpusas iš aliuminio lydinių; 8 pavarų greičių dėžė su hidrauliniu valdymu, pagaminta „Red Bull Technology“ kompanijos.
Ratų diskai: „Apptech“, iš magnio lydinio, padangos „Pirelli“.
Pakaba: Viršutinės ir apatinės trikampės svirtys iš karbono, trauklės, torcioninės spyruoklės, centrinis amortizatorius ir stabilizatoriai, amortizatoriai „Penske“.
Stabdžiai: „Brembo“ firmos stabdžių diskai, trinkelės ir suportai, stabdžių valdymo sistema „brake-by-wire“, sukurta „Toro Rosso“.
Variklis: „
Renault Energy F1-2015.
Konfigūracija: V formos, cilindrų išsidėstymo kampas: 90 laipsnių, 6 cilindrai.
Konstrukcija: Aliuminis cilindrų blokas, darbo tūris: 1600 kub. cm.
Maksimalus alkūninio veleno sukimosi greitis: 15 000 aps./min.
Vožtuvų skaičius: 24, galingumas – apie 850 AG, jėgainės svoris (tuščios) 145 kg.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).