FIA kreipėsi į trasų, kurios įeina į F-1 kalendorių, savininkus, kad pastarųjų saugumas būtų pritaikytas naujosioms greitesnėms mašinoms. FIA saugumo direktorius Loranas Mekis papasakojo apie tai, kas jau yra padaryta.
L. Mekis: „Mes paprašėme kiekvienos komandos suteikti naujųjų bolidų išbandymų ant simuliatorių duomenis ir panaudojome juos, atlikdami savo skaičiavimus. Jie parodė, kad kai kuriuose greituose posūkiuose mašinos važiuos net 40 km/h greičiau. Trasos gavo visas rekomendacijas, ką reikėtų pakeisti saugumui padidinti, dabar šis procesas tęsiasi“.
Pavyzdžiui, Melburne 12 posūkyje vietoje saugumui naudojamų padangų jau pastatytas papildomas saugumo barjeras. Panašias priemones taikys ir kitos trasos.
Be to, L. Mekis patvirtino, kad „Halo“ piloto apsaugos sistemos, kurias pernai išbandė beveik visi lenktynininkai ir komandos, įvedimas dabar priklauso nuo bendro susitarimo.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).