V. Bottas: Spielberge buvo ne mano diena

V. Bottas: Spielberge buvo ne mano diena
logo 2015 Birželio 22 d. 13:10, LAT Photographic
Austrijoje Valtteri Bottas finišavo penktoje vietoje, o po lenktynių jaunasis suomių pilotas pareiškė, kad turėjo problemų tiek su padangų įšildymu, tiek ir stabdžių perkaitimu...
- Regis, kad iš šių lenktynių jūs tikėjotės daugiau...
- Taip, iš pradžių iškilo problemų su padangų įšildymu – po starto, pasitraukus saugos automobiliui ir po sustojimo boksuose. Rezultatas – išvažiuojant iš antrojo posūkio aš praradau poziciją M. Verstappenui. Tai apsunkino situaciją, prireikė kažkiek laiko, kol poziciją susigrąžinau. Sustojimas išėjo labai lėtas, po jo aš atsidūriau už N. Hulkenbergo ir ten užstrigau kurį laiką.
Po to prasidėjo problemos su stabdžiais – perkaito priekinis dešinysis stabdis. Aš sugebėjau aplenkti Hulkenbergą, bet po to ilgą laiką aš privalėjau stebėti stabdžių darbą. Gerai, kad apskritai pavyko pasiekti finišą.
Austrijoje paprasčiausiai buvo ne mano diena, bet „Williams“ komanda uždirbo daug taškų, antrose lenktynėse paeiliui iškovojo vietą ant podiumo. Manau, kad mūsų mašinos atrodė kiek geriau nei ankstesniuose etapuose.
- Ar komandos įdiegtos naujovės padėjo sumažinti atsilikimą nuo „Ferrari“?
- Spielberge jie atrodė kiek greitesni, bet atrodo, kad mums pavyko truputį sumažinti atsilikimą. Kiekviena nauja detalė leidžia truputį pagerinti rezultatus – Silverstoune mes atrodysime dar geriau, nors reikės labai pasistengti padidinant bolido prispaudžiamąją jėgą.
- Jūs ruošiate naujoves kitam etapui?
- Taip.
- Per penktadienio treniruotes jūsų komandos tempą buvo galima lyginti su „Mercedes“, bet lenktynėse viskas pasikeitė...
- Taip, „Mercedes“ Austrijoje buvo labai greiti, greitesni nei tikėjosi konkurentai. Kol kas mes negalime nieko su jais padaryti...
- Praėjusiais metais pradedant Austrijos etapu „Williams“ labai smarkiai „pridėjo“. Ar šiemet tikitės pakartoti pernykštę sėkmę?
- Mes to tikimės. Mes nelabai gerai praėjome šį sezoną, nes galbūt ne visos trasos tiko mūsų mašinai, bet likusiuose etapuose to būti neturėtų. Komanda nuolat dirba tobulindama bolidą.
- Ko jūs tikitės iš Spielberge įvyksiančių bandymų?
- Kol kas mes patenkinti mūsų naujovių efektyvumu, todėl didžiąją dalį bandymų skirsime aerodinaminiams bandymams, nes norime surinkti kuo daugiau informacijos ir sulyginti ją su duomenimis, gautais iš testų aerodinaminiame vamzdyje. Kol kas mūsų aerodinamika nebloga, bet galima pasiekti ir dar daugiau.
Jei per bandymus bus lietus, mums programą vis tiek teks įvykdyti, atkreipiant dėmesį į tai, kodėl per treniruotes šlapioje trasoje mes buvome labai lėti. Taigi, bet kokiu atveju bandymai Austrijoje bus mums labai naudingi.
- Po lenktynių Fernando Alonso pareiškė, kad Kimis Raikkonenas prarado bolido valdymą penkta pavara, tai ir iššaukė avariją. Ar jums neatrodo tai labai keista?
- Po starto padangos būna labai šaltos, o šiandieniniai varikliai turi be galo didelį sukimo momentą, kuris gali iššaukti ratų prasisukimą ketvirta, ar net penkta pavara. Tokį ratų prasisukimą labai sunku kontroliuoti, taigi avarijos priežastis galėjo būti ir tokia...


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794