Valdomas galinis sparnas kelia abejonių S. Domenicali

Valdomas galinis sparnas kelia abejonių S. Domenicali
logo 2011 Sausio 13 d. 09:01, McLaren
Neaišku, ar vien didžiausių būsimųjų 2011 m. „Formulės-1“ sezono naujovių – valdomas galinis sparnas – padidins sporto patrauklumą. Tokią abejonę išreiškė „Ferrari“ komandos vadovas Stefano Domenicali.
Šiemet prie varžovo mažesniu nei sekundės atstumu tam tikrose trasos dalyse priartėję lenktynininkai turės galimybę valdyti galinio sparno pasvirimo kampą, taip padidindami savo maksimalų greitį tiesiosiose ir galimybes aplenkti priekyje važiuojantį konkurentą. Viliamasi, kad taip bus padidintas lenkimų skaičius „Formulės-1“ lenktynių metu.
„Tai neaiški sritis. Ji gana detaliai apibrėžta techninio reglamento išaiškinimuose, bet, kaip ir kiekvienos naujovės atveju, turime būti atsargūs“, - italų žurnalo „Autosprint“ atstovams pareiškė specialistas.
„Iš paskos varžovą sekantis lenktynininkas galės ją aktyvuoti ir pasinaudoti oro maišu tik nustatytose trasos vietos ir tik tuo atveju, jei atstumas tarp jo ir varžovo yra labai mažas. Lenktynių valdyba bus atsakinga už tai, kad apie tokią galimybę būtų informuojama specialios kokpite įrengtos lemputės įžiebimu.“
„Tačiau aš svarstau – ar, be lenkimų supaprastinimo, ši sistema dvikovas paaštrins ar sumenkins? Šiuo metu esu nusiteikęs gana skeptiškai, tačiau turiu vilties, kad esu neteisus.“
„Be to, viliuosi, kad televizijos transliuotojai atras būdą parodyti, kas aktyvavo mechanizmą, o kas ne. Kitaip bus neįmanoma ką nors suprasti“, - pridūrė jis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553