Jau šiame sezone F-1 variklių garsas bus maždaug 25 proc. garsesnis. Tai susiję su Techninio reglamento pakeitimais, kurie susiję su dujų išmetimo sistemomis.
Apie tai plačiau papasakojo „
Williams“ technikos direktorius Patas Symondsas, kalbėdamas per „Autosport International Show“.
Pernai metų pabaigoje
FIA Pasaulinė taryba pritarė pakoreguotam Techniniam reglamentui, kuriame yra numatyta kiek kitokia nei dabar bolidų išmetimo sistemų konfigūracija: joje atsiras atskiri vamzdžiai, per kuriuos bus šalinamas atidirbtų dujų, kurios išeina per turbinos perleidžiamąjį vožtuvą, srautas.
P. Symondsas: „Anksčiau perleidžiamųjų vožtuvų vamzdis būdavo visada jungiamas prie pagrindinio vidaus degimo variklio išmetamojo vamzdžio, o 2016 metais jie bus išvedami atskirai.
Perleidžiamasis vožtuvas šiuolaikiniame turbininiame variklyje atsidaro ne taip jau dažnai. Per lenktynes jis dažniausiai visai neatidaro, gal tik kažkiek per kvalifikacijas. Kai kas gali pagalvoti, kad jei jis visai neatsidaro, reiškia, kad didelio skirtumo variklio garsui tai neturės, bet iš tikrųjų yra ne taip. Kuomet perleidžiamojo vožtuvo vamzdis yra sujungiamas su pagrindiniu variklio vamzdžiu, jis iš tikrųjų veikia kaip savotiškas duslintuvas. Taigi, jei šio vamzdžio nebus, garsas bus kur kas didesnis. Kai vožtuvas yra uždarytas, garsas bus maždaug 14 proc. didesnis, o kai atidarytas – iki 25 proc. didesnis, todėl skirtumas bus tikrai juntamas“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).