„Ferrari“ ir „
Red Bull“ komandos kreipėsi į Tarptautinę automobilių federaciją (FIA), prašydamos paaiškinti, ar „
McLaren“ bolido galinio sparno konstrukcija nepažeidžia galiojančių taisyklių.
Manoma, kad varžovai yra nepatenkinti virš lenktynininko šalmo įdiegta papildoma anga, kuria oro srautas per peleko formos ataugą yra nukreipiamas taip, kad galinis sparnas prarastų efektyvumą ir sumažėtų oro pasipriešinimas važiuojant tiesiosiose. Tvirtinama, kad taip maksimalus bolido greitis padidinamas apie 10 km/val.
„Dėl „McLaren“ galinio sparno kilo šioks toks sąmyšis“, - patvirtino „Red Bull“ ekipos vadovas Christianas Horneris.
„Jie ten turi specialią angą ir taip pelno daug greičio tiesiosiose. Manau, kad tai bus išspręsta iki pirmųjų lenktynių.“
„Paprašėme FIA paaiškinimo, tačiau manau, kad „Ferrari“ greičiausiai yra labiau to sujaudinti nei mes“, - pažymėjo jis.
Nepaisant įtarimų, C. Horneris neslėpė manantis, kad FIA greičiausiai neturės priekaištų „McLaren“ techniniam sprendimui.
„Jie turėtų būti labai įsitikinę jo atitikimu taisyklėms. Manau, kad bus pripažinta, kad jis atitinka taisykles“, - sakė specialistas.
„Iš esmės, jei tu sugebi išjungti sparną, tuomet nebelieka oro pasipriešinimo ir gali pelnyti greičio tiesiosiose. Pastaraisiais metais ta linkme buvo daug dirbama, tačiau tam neturėtų būti naudojami sparno skirtukai.“
„Galų gale, musu klausimas paprastas – ar tai protingai sukurta konstrukcija, ar tai taisyklių pažeidimas?“ - pridūrė jis.
Neoficialių šaltinių teigimu, „Red Bull“ jau ruošia panašią konstrukciją savo bolidui, o „Sauber“ bei „Williams“ tokią naujovę išmėgino dar žiemos bandymų metu.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).