Varžovai nepatenkinti „Ferrari“ ir „Haas“ partneryste

Varžovai nepatenkinti „Ferrari“ ir „Haas“ partneryste
logo 2015 Rugsėjo 11 d. 00:07, Ferrari
F-1 komandos toliau išlieka itin nepatenkintos „Ferrari“ ir „Haas“ ekipų partneryste bei jų kartu vykdoma veikla.
Teigiama, kad abi pusės stengiasi kiek įmanoma glaudžiau bendradarbiauti nepažeidžiant taisyklių. Šiuo atveju turima omenyje punktą, kuris draudžia konstruktoriui pardavinėti savo bolidą kitoms komandoms.
Kitąmet F-1 debiutuosianti „Haas“ komanda yra pasirašiusi techninės partnerystės sutartį su minėtaja „Ferrari“. Tuo tarpu „Haas Automation“ šiemet tapo vienu iš italų ekipos rėmėju.
„Haas“ atstovai neslepia, kad komanda nori kuo glaudžiau bendradarbiauti su „Ferrari“.
„Iš visų tų komandų, kurios per pastarąjį dešimtmetį įžengė į F-1 liko tik viena. Atsižvelgę į tai, nusprendėme įgyvendinti kitokias idėjas. Negali elgtis taip pat, kaip tai darė naujosios ekipos, kadangi tai tiesiog neveikia“, – sakė „Haas“ komandos vadovas Guntheris Steineris.
Pasirašiusi techninės partnerystės sutartį, „Haas“ ne tik naudojasi „Ferrari“ vėjo tuneliu, bet ir stengiasi įsigyti tiek italų sukurtų bolido elementų, kiek leidžia taisyklės.
Kai kurios komandos jau buvo pasiskundusios FIA, kai joms įtarimų sukėlė „Ferrari“ ir „Haas“ atstovų vykdomas darbas vėjo tunelyje. Atlikę tyrimą, federacijos atstovai nenustatė jokių pažeidimų. Tačiau varžovės toliau lieka nepatenkintos italų ir amerikiečių partneryste.
Pirmoje sezono pusėje buvo kalbėta apie tai, kad artimiausioje ateityje ketinama leisti konstruktoriams pardavinėti savo bolidus kitoms komandoms. „Ferrari“ ir „Haas“ tokiam žingsniui būtų gerai pasiruošusios. Kalbama, kad šioje srityje nenorėdama atsilikti nuo italų, „Mercedes“ pradėjo derybas su „Manor“. Teigiama, kad panašių minčių jau buvo kilę ir „Red Bull“ komandos vadovui Christianui Horneriui, kuris galvojo apie partnerystę su savo GP2 komanda „Arden“, tačiau tam kelią užkirto FIA, nesuteikusi ekipai leidimo artimiausioje ateityje debiutuoti F-1 čempionate.
„Vienas dalykas yra akivaizdus – varžovai yra itin nepatenkinti tokiu „Ferrari“ žingsniu“, – rašo vienas iš F-1 korespondentų Ralfas Bachas.
Pastarojo teigimu, šių metų spalio mėnesį „Haas“ atleis 70 darbuotojų, kurie jau lapkritį grįš dirbti į „Ferrari“.
„Sunku tai nusakyti procentais, tačiau mes judame ta linkme. Nesupraskite manęs klaidingai, mes patys gaminame savo bolido važiuoklę“, – sakė G. Steineris, paklaustas ar „Haas“ ekipą galima vadinti antrąją „Ferrari“ komanda.
„Laikai pasikeitė. Dabar niekam nerūpi iš kur gavai vairo mechanizmą ar stabdžių pedalą. Tačiau aš sutinku, kad bolidų pardavinėjimas gali kelti tam tikrą pavojų sportui, kadangi čempionate gali atsirasti per daug vienodų bolidų. Bet tai suprantama, nes visi nori turėti geriausią automobilį. Tačiau jei komanda pati atlieka darbus aerodinamikos srityje, tai yra gana geras kompromisas.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794