Varžovai ruošiasi kopijuoti „Mercedes“ ortakius

Varžovai ruošiasi kopijuoti „Mercedes“ ortakius
logo 2012 Balandžio 17 d. 11:45, Mercedes
Praėjusį savaitgalį Tarptautinei automobilių federacijai (FIA) padėjus tašką diskusijose dėl „Mercedes“ ortakių sistemos atitikimo „Formulės-1“ taisyklėms, analogiškų įtaisų kūrimas įsibėgėjo ir kitose rikiuotės komandose.
Išradimas, pagrįstas modifikuotu galiniu sparnu su įjungus DRS atveriamomis angomis, per kurias patekęs oras visu bolidu ilgiu besitęsiančiais vamzdeliais perduodamas priekinio sparno apipūtimui, taip sumažinant jo pasipriešinimą orui tiesiosiose, dalyje kitų automobilių, manoma, atsiras nuo sezono Europoje pradžios – penktojo čempionato etapo Ispanijoje.
Naujovę, tvirtinama, diegs visos pirmaujančios „Formulės-1“ komandos, nors jų atstovai viešai kol kas dar kalba atsargiai ir teigia gerai įvertinsiantys tokio sprendimo duodamą naudą. Mažosios ekipos, tuo tarpu, greičiausiai versis be šios sistemos.
„Tai sukėlė labai daug kalbų ir ginčų. Jie („Mercedes“ – red. past.) tai optimizavo ir tuo pasinaudojo, tad neišvengiama, kad dabar visi mes ieškosime savų analogiškų sprendimų. Manau, kad visų pirma ši sistema, kaip ir bet kuris kitas komponentas, turi užsitarnauti vietą bolide. Nėra taip, kad ją įdiegus ratą iškart nuvažiuoji greičiau“, – komentavo „Red Bull“ vadovas Christianas Horneris.
„Mes į tai gilinamės jau kuris laikas. Manau, kad čia esmės išsiaiškinti, kiek naudos tai duos mūsų bolidui. Skirtingiems automobiliams tai turi skirtingą poveikį. Be to, jei apie tokią sistemą buvo galvojama nuo pat pradžių kuriant bolidą, iškarti įgijimas pranašumas“, – antrino „Ferrari“ technikos direktorius Patas Fry'us.
„Mes turime išsiaiškinti, kokią galime gauti iš to naudą, palyginti tai su kitomis sritimis, kuriose galime dirbti. Tai turi vieną aiškų trūkumą, nes iš tiesų, kiek matome, naudos suteikia tik kvalifikacijoje, tad nauda turi būti tikrai didelė, kad vertėtų tuo užsiimti“, – teigė Paddy Lowe iš „McLaren“.
„Visi tikrai spręs, ar tokią sistemą kurti yra geriau nei tai, kas buvo suplanuota anksčiau. Tokią dilemą spręs ir mūsų komanda“, – sakė „Lotus“ technikos direktorius Jamesas Allisonas.
„Mes nagrinėjame šią sistemą, bandydami ją tinkamai įvertinti, apskaičiuoti galimą rato įveikimo laiko, kvalifikacijos rato įveikimo laiko, pagerinimą ir palyginti visa tai su kaštais. Manau, kad kol kas to diegti mums neapsimoka. Mums veikiausiai geriau leisti pinigus įprastose srityse“, – pridūrė „Sauber“ bolidų kūrėjas Mattas Morrisas.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983