Vartotojo vardas:

Slaptažodis:


Prisiminti



Tapk mūsų fanu Facebook!

Sekite mus Twitter!
Po Europos GP:

1 N. Rosbergas 141
2 L. Hamiltonas 117
3 S. Vettelis 96
4 K. Raikkonenas 81
5 D. Ricciardo 78
6 M. Verstappenas 54
7 V. Bottas 52
8 S. Perezas 39
9 F. Massa 38
10 D. Kvyatas 22
11 R. Grosjeanas 22
12 N. Hulkenbergas 20
13 F. Alonso 18
14 C. Sainzas 18
15 K. Magnussenas 6
16 J. Buttonas 5
17 S. Vandoorne'as 1
18 J. Palmeris 0
19 E. Gutierrezas 0
20 M. Ericssonas 0
21 P. Wehrleinas 0
22 F. Nasras 0
23 R. Haryanto 0
Po Europos GP:

1 Mercedes 258
2 Ferrari 177
3 Red Bull 140
4 Williams 90
5 Force India 59
6 Toro Rosso 32
7 McLaren 24
8 Haas 22
9 Renault 6
10 Sauber 0
11 Manor 0
Iki Austrijos GP liko 8 d. 13 h 48 min.
2016 m. birželio 25 d., 01:11






Vengrijos GP
„Hungaroring", Budapeštas

Trasos rato įveikimas su Olivier Panis:

„Po neilgos starto tiesiosios į pirmą posūkį įvažiuojama šeštąja pavara. Stabdymas posūkyje labai vėlus, po stabdymo važiuojama trečiąja pavara. Tai posūkis, kuriame dažnai slysta bolidas, tačiau tai vienintelė palankesnė lenkimams trasos vieta. Antrasis ištęstas kairys posūkis yra įveikiamas antrąją pavara."

„Po to seka trečiasis trasos posūkis, kuris įveikiamas dažniausiai ketvirtąja pavara neatleidus akceleratoriaus. Dar labiau įsibėgėjama prieš ketvirtąjį trasos posūkį. Jame irgi beveik nestabdoma. Išvažiavimas iš šio posūkio nėra lengvas, nes trasa šioje vietoje eina kiek žemyn ir yra pakankamai slidu. Toliau važiuojama ketvirtąja pavara iki penktojo dešinio kilpos formos posūkio. Trasa šioje vietoje yra labai nelygi ir čia labai lengva padaryti klaidą. Po neilgos tiesiosios seka S-formos posūkis, įveikiamas antrąja pavara. Norint laimėto kuo daugiau laiko dažnai važiuojama per aukštus trasos kraštus."

„Įveikiant septintojo ir aštuntojo posūkių kombinaciją taip pat galima laimėti porą dešimtųjų sekundės jei pavyksta rasti optimalią trajektoriją. Po to seka penktąja pavara ir neatleidžiant akceleratoriaus įveikiamas devintasis trasos posūkis. Tada neilga tiesioji, jos gale jungiama ketvirtoji pavara ir įveikiamas įdomus ir tikrai geras dešimtasis posūkis. Vienuoliktas posūkis įveikiamas antrąja pavara, išvažiuojant iš jo vėl lipama ant aukšto trasos krašto ar net keletą akimirkų dviem ratais važiuojama žole."

„Išvažiavus iš jo jungiama ketvirtoji pavara, neilga tiesi atkarpa, kurios pabaiga yra nuožulni. Stabdymas prieš dvyliktą posūkį dėl šios priežasties yra nelengvas, būtina yra rasti optimalų stabdymo tašką. Trečia pavara įveikiamo ištęsto dešiniojo paskutiniojo Hungaroringo posūkio vidurinė dalis labai nelygi ir slidi, tad čia dažnai pagelbėti turi traukos kontrolė. Apskritai, šioje trasoje traukos kontrolė yra labai svarbus elementas, ypač padedantis vietose, kuriose trasos paviršius yra labai nelygus.“

Nugalėtojai:

1990: T. Boutsen „Williams”

1991: A. Senna „McLaren”

1992: A. Senna „McLaren”

1993: D. Hillas „Williams”

1994: M. Schumacheris „Benetton”

1995: D. Hillas „Williams”

1996: J. Villeneuve’as „Williams”

1997: J. Villeneuve’as „Williams”

1998: M. Schumacheris „Ferrari”

1999: M. Hakkinenas „McLaren”

2000: M. Hakkinenas „McLaren”

2001: M. Schumacheris „Ferrari”

2002: R. Barrichello „Ferrari”

2003: F. Alonso „Renault"

2004: M. Schumacheris „Ferrari”

2005: K. Raikkonenas „McLaren"

2006: J. Buttonas „Honda"

2007: L. Hamiltonas „McLaren"

2008: H. Kovalainenas „McLaren"

2009: L. Hamiltonas „McLaren"

2010: M. Webberis „Red Bull"

2011: J. Buttonas „McLaren"

2012: L. Hamiltonas „McLaren"

2013: L. Hamiltonas „Mercedes"

2014: D. Ricciardo „Red Bull"

2015: S. Vettelis „Ferrari"

Lenkimai:

Dažniausiai lenkimams naudojamos vietos/posūkiai: 1

Daugiausia lenkimų užfiksuota: 1



1936-ais metais Vengrijoje įvyko pirmosios „Grand Prix” lenktynės.

Kadangi šalis labai nukentėjo dėl karo veiksmų, lenktynės čia grįžo tik 60-ais metais – originalioje, 1936-ųjų metų trasoje vyko Europos kėbulinių automobilių lenktynės.

Iki 1986-ųjų birželio mėnesio 12 km nuo Budapešto buvo pastatyta nauja trasa, ją pavadino Hungaroringu. Pirmosios lenktynės įvyko jau už dviejų mėnesių ir jos sulaukė didelio susidomėjimo – lenktynes stebėjo apie 200 tūkstančių žiūrovų.

Tai yra kol kas vienintelė Rytų Europos F-1 trasa. Čia beveik neįmanoma aplenkti varžovo. Be to Hungaroringas nebeatitiko naujų reikalavimų kaip, pavyzdžiui Sepango trasa, tad jau 2003 metais lenktynės vyko atnaujintame žiede.

Adresas:

Hungaroring Sport RT

H-2146 Mogyorod

PO Box 10

Hungary

Tel: (+36) 28444 444

Fax: (+36) 28441 860

http://www.hungaroring.hu

Bilietai į Vengrijos GP



Trasos ilgis
4,381 km

Ratų skaičius
70

Lenktynių distancija
306,630 km
Europos GP herojus:

N. Rosbergas 7%
S. Vettelis 10%
S. Perezas 80%
V. Bottas 3%
Viso balsų 245

El. pašto adresas:
@f-1.lt
Slaptažodis:




Dar neturi el. pašto
@f-1.lt?
Registruokis!
© 1996-2016 F-1.LT Rašykite el. paštu info@f-1.lt
Privatumo politika