Vokiečių „Auto Motor und Sport“ teigimu, „Virgin“ komanda su dabartiniu bolidu vargu ar pasiektų finišą net išsprendusi jį kamuojančias patikimumo problemas. Tvirtinama, kad automobilyje esantis kuro bakas yra tiesiog per mažas visai varžybų distancijai.
„Auto Motor und Sport“ tvirtina, kad normaliai nustačius „Cosworth“ variklį, šis sunaudotų tiek kuro, kad bolidas sustotų dar prieš finišą. Leidinio žiniomis, ekipa rengiasi padidinti bako talpą, tačiau tai bus padaryta tik po kelių etapų.
Norėdama atlikti ženklius VR-01 automobilio pakeitimus, „Virgin“ turėjo gauti Tarptautinės automobilių federacijos (
FIA) leidimą, mat šiemet F-1 bolidų važiuoklės buvo homologuotos prieš sezono pradžią. Ekipai tai, skelbiama, pavyko.
Atnaujintas automobilis su didesniu kuro baku, ilgesne apačios apsauga, nauju variklio dangčiu ir kitais kėbulo elementais, „Auto Motor und Sport“ teigimu, pasirodys tik penktajame šių metų čempionato etape, Ispanijos GP.
Taigi, artimiausiose trejose lenktynėse finišuojančių „Virgin“ bolidų greičiausiai dar tikrai neišvysime.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).